بورس روز 31 خرداد 1401/ تداوم ریزش ها در بازار سرمایه

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز قبل 7 هزار و 617 واحد کم شد و به مرز یک میلیون و 539 هزار و 630 واحد رسید. شاخص کل هم وزن در مقایسه با روز گذشته 3 هزار و 127 واحد کم شد و در محدوده 423 هزار و 456 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نمادهای «فملی»، «نوری» و «فولاد» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. ارزش معاملات در روز جاری کم شد و به مرز 7 هزار و 713 میلیارد تومان رسید. امروز ارزش صف‌های فروش پایانی بازار نسبت به روز گذشته 4 درصد کم شد و به مرز 44 میلیارد تومانی رسید. ارزش صف‌های خرید هم با افت 39 درصدی مواجه شد و در محدوده 119 میلیارد تومان قرار گرفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بازار روند نوسانی دارد و پیش بینی آن چندان آسان نیست. با این حال آراد پورکار، کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با تجارت نیوز بیان کرد: به نظر روند بازار در روز آینده متعادل رو به منفی باشد. ارزش معاملات یکی از فاکتورهای مهم است که در روند معاملات بازار بورس دخالت دارد. چون ارزش معاملات در بازار طی روز جاری پایین بود، احتمالا بازار سهام روز آینده هم به میزان کمی کاهش پیدا خواهد کرد.

آریاک سفر

در روز جاری خروج نقدینگی از بورس وجود داشت و حتی بیشتر شد. این مسئله به زیان وضعیت بازار سرمایه خواهد بود.

اطلاعات عمومی:

آشنایی با خچرخش

نماد خچرخش متعلق به شرکت چرخشگر است و در بازار اول، تابلوی فرعی، بورس به چشم می‌خورد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم بالغ بر هزار و 879 میلیارد و 400 میلیون تومان است. شرکت ایران خودرو دیزل، سهامی عام، و سرمایه گذاری سلیم، سهامی عام، سهامداران عمده خچرخش هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز