وام 3 میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون برای چه اشخاصی است؟

لست سکند

بانک توسعه تعاون به منظور حمایت از تعاونی‌های تولید، مصرف و خدمات، طرحی به نام «حاتم» را ارائه داده است. فعالان بخش تولید و خدمات و تعاونی‌ها با استفاده از این طرح امکان دریافت وام 3 میلیارد تومانی را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، وام گیردنه طرح حاتم باید در بخش تولید و خدمات فعال باشد تا بتواند برای این تسهیلات درخواست بدهد. فعالان تولید و خدمات کشور به منظور دریافت وام 3 میلیارد تومانی باید در یکی از شعب بانک توسعه تعاون سپرده قرض الحسنه داشته باشند. منتهی برای دریافت این تسهیلات به سند ملک و جواز کسب نیاز است. سود این تسهیلات 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 48 ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 88 میلیون و 124 هزار و 999 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات، 1 میلیارد و 229 میلیون و 999 هزار و 944 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 4 میلیارد و 237 میلیون و 959 هزار و 944 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

برخی اهداف و دستاوردهای بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون به منظور کمک به توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور از طریق گسترش بخش تعاونی، به کارگیری و استفاده از امکانات عملیات بانکی در جهت ارتقای ظرفیت و توانمندی‌های بخش تعاونی، حمایت مالی و اعتباری از انتقال فعالیت‌ها و کاهش تصدی‌های بخش دولتی به غیردولتی با اولویت دادن به تعاونی‌ها و … فعالیت خود را آغاز کرد.

این مجموعه در راستای فعالیت خود توانسته جایزه مدیریت روابط رسانه‌‌ای شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی، لوح تقدیر ساخت ایران 97، تندیس برنزین یک ستاره جایزه ملی استراتژی 1397، سومین نشان عالی مدیر سال 1396 و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز