شرایط پرداخت وام نقدی بانک صادرات + مبلغ اقساط

لست سکند

مشتریان بانک صادرات که به وام نقدی از احتیاج دارند می‌توانند از طرح «میثاق» این مجموعه استفاده کنند. مبلغ تسهیلات اعطایی از این طرح، 200 میلیون تومان اعلام شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، متقاضیان وام نقدی طرح میثاق باید در یکی از شعب بانک صادرات سپرده قرض الحسنه داشته باشند. علاوه بر سپرده گذاری، باید حداقل سه ماه میانگین حساب مورد نظر بانک را ایجاد کنند. این وام به ضامن رسمی احتیاج دارد. این تسهیلات کم بهره است و سود آن به 9 درصد می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 36 ماه اعلام شده است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط به 6 میلیون و 359 هزار و 947 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 28 میلیون و 958 هزار و 75 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 229 میلیون و 11 هزار و 75 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

گذری بر پیشینه بانک صادرات و دستاوردهای آن

بانک صادرات ایران از سال 1331 فعالیت خود را آغاز کرد. ارائه تسهیلات بانکی مناسب، ایجاد شبکه گسترده بانکی در سراسر ایران، جلب سرمایه‌های داخلی و پس اندازهای کم و ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری در کلیه فعالیت‌های اقتصادی از اهداف اولیه تاسیس این بانک محسوب می‌شد.

این مجموعه تاکنون موفق به کسب لوح تقدیر از سازمان بورس و اوراق بهادار، استاندارد بین المللی و فن آوری‌های مدرن بانکی کشور آلمان، نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری، تندیس طلایی پاسخگویی و مسئولیت پذیری در ارائه خدمات بانکی و نشان زرین برترین بانک در حمایت از بزرگ‌ترین پروژه‌های ملی و اقتصادی کشور شده است. دریافت تقدیرنامه از وزیر کشور در سال 1396،گواهینامه چهره ماندگار صنعت و تجارت و … از دیگر دستاوردهای این بانک محسوب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک صادرات
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “شرایط پرداخت وام نقدی بانک صادرات + مبلغ اقساط

  1. اسماعیل گفته:

    ضامن رسمی از کجا بیاریم تا چند سال پیش بودن کسانی که ۳۰سال پیش استخدام کشوری بودن آنها هم بازنشست شدن دیگه رسمی نداریم واینکه اگه ۲۰۰ملیون داشتم خودم بخ خودم وام میدادم نیاز نبود به بانک هم درصد بدم همیشه حمایت از طبقات بالا بوده نه بدبخت بیچاره

    • سیدعلی گفته:

      سلام آی دمت گرم حرف بیشتر ملت ایران رو زدی خدا نسلشون رومنقرض کنه که فقط فکر دزدی و چپاول حقوق ملت هستن تا خودشون و بچه هاشون در رفاه باشن و ملت عزیز ایران همیشه هرجا بزحمت و سختی باشن خدا بی آبرشون کنه به حق امام زمان

  2. بهزاد گفته:

    سلام واقعا اگر می‌خواهید ب مردم کمک کنید وام بدید چرا اینقد مانع سراه میزارید الان از کجا کسری از حقوق بیاریم فیش حقوقی سفته این چیزی بخوااید ک مردم بتونن من الان ۱سال نیم دنبال ی وام هستم نمیتونم تورو خدا شرایط ضامن راحت تر کنید بتونیم ی وام بگیریم

    • علی گفته:

      ًاین ها همش شعار یه عده ای خاص شاید بتونن از این موهبت الهی استفاده کنن الان وامهای کارمندی پرسنل خودش که دوسال بازنشسته شدن نمی ده کجا یک ریال پول وام می ده .

  3. رضا گفته:

    خدا لعنتشون کنه من ۳ماه پول گذاشتم داخل حساب حالا هم رفتم بانک میگه وام نمیدیم فقط وام مضاربه میدیم۶ماه دیگه پس بدی گفتم من چه کاری را به ازم با۲۰۰میلیون که جواب وام مضاربه بده خدا روز خوش را ازشون بگیره امیدوار هستم ریششون خشک بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز