تبلیغات پرداخت وام 120 میلیونی تومانی کلاهبرداری است؟

بانک رسالت تبلیغاتی انجام شده توسط مجموعه‌های متفرقه در خصوص پرداخت وام 10 میلیون تا 120 میلیون تومانی را رد کرد. این مجموعه‌ها خود را دفاتر کارگزاری بانک رسالت معرفی کرده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ایسنا، در سطح شهر تبلیغاتی مبنی بر اعطای وام در کمترین زمان ممکن و بدون پیش پرداخت دیده می‌شود. این موسسات خود را منصوب به بانک رسالت معرفی و حداکثر مبلغ تسهیلات را 120 میلیون تومان اعلام کرده‌اند. اما بانک رسالت این ادعا را رد و اعلام کرده این قبیل موضوعات که از جانب این مجموعه مطرح شده نامعتبر هستند و از طریق دستگاه قضایی پیگیری می‌شوند. البته برخی از این مجموعه به تازگی آغاز به کار کرده‌اند و هنوز پیگیری قضایی آن‌ها آغاز نشده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

اطلاعات به دست آمده از این تبلیغات تسهیلات نشان می‌دهد، این مجموعه‌های ناشناخته سود وام‌های مذکور را 20 درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن را 2 سال اعلام کرده‌اند. اما افراد با مراجعه به وبسایت بانک رسالت متوجه خواهند شد که تمامی تسهیلات ارائه شده از این بانک به صورت قرض الحسنه است و به آن‌ها کارمزدی بین 2 تا 4 درصد تعلق می‌گیرد.

روش درخواست وام از بانک رسالت

لازم به ذکر است دریافت هر نوع وامی از این مجموعه به صورت اینترنتی و بدون مراجعه حضوری اتفاق می‌افتاد. افرادی که مایل به دریافت تسهیلات از این مجموعه هستند و شرایط لازم را دارند برای آگهی از لیست تسهیلات ارائه شده بانک مذکور باید به وبسایت این مجموعه مراجعه کنند. تمامی مراحل درخواست وام اعم از افتتاح حساب و اعتبارسنجی به صورت آنلاین و از طریق سامانه‌های مرتبط وابسته به بانک رسالت انجام می‌شود. همه سامانه‌های مرتبط با بانک رسالت در وبسایت این مجموعه معرفی شده‌اند و افراد می‌توانند از آن آگاه شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک رسالت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز