هیوندای پالسید 2023 ؛ با فیس لیفت جدید از راه می رسد (ویدیو)

با کابینی بسیار باکلاس و جادار و کیفیت سواری عالی، هیوندای پالسید شایسته آن است که گل سرسبد محصولات هیوندای باشد. پالسید که بزرگترین شاسی بلند برند هیوندای به شمار می آید در سال 2023 فیس لیف شده و چهره ای چهارگوش تر به خودش گرفته است. کابین داخلی نیز به تجهیزات جدیدی مجهز شده و طرح رینگ ها وغربیلک فرمان نیز تغییر کرده اند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که هیوندای پالسید 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

تأمین نیروی پیشران هیوندای پالسید مدل 2023 بر عهده یم موتور شش سیلندر 3.8 لیتری گذاشته شده است که به صورت استاندارد در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می گیرد. این موتور 191 اسب بخاری شتابی ایجاد می کند که برای خودرویی مانند این بی نظیر است. گیربکس اتوماتیک تعویض دنده هایی نرم انجام می دهد ولی تعویض دنده ها را به صورت دستی و از طریق پدل شیفترهایی که پشت غربیلک فرمان تعبیه شده اند نیز می توان انجام داد. توان یدک کشی هیوندای پالسید 2023 در حدود 2270 کیلوگرم و شتاب صفر تا صد آن 6.9 ثانیه اعلام شده است.

تیپ های SE و SEL هشت سرنشین را در خودشان جا می دهند در حالی که تیپ های Limited و Calligraphy در ردیف دوم از صندلی های کاپیتانی بهره می برند که باعث می شود ظرفیت سرنشینان به هفت نفر کاهش پیدا کند. در هر حالت، جای زیادی در اختیار سرنشینان قرار می گیرد و سر صدای جاده نیز وارد کابین نمی شود.

آریاک سفر

قیمت SE تیپ در حدود 36250 دلار و قیمت تیپ Calligraphy در حدود 50200 دلار اعلام شده است. در صورت وارد شدن این خودرو به کشورمان چه بازه قیمتی برای آن تصور می کنید؟

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : هیوندای
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز