پژو ۴۰۸ مدل ۲۰۲۳ رونمایی شد؛ خوش استایل و باوقار (ویدیو)

پژو 408 جدید که یک خودرو دینامیک فست بک است به تازگی از راه رسیده تا سبد محصولات این برند فرانسوی را کامل کند. در واقع، این خودرو خلا بین پژو 508 و شاسی بلند پژو 3008 را پر کرده و تمرکزش را بر استایل گذاشته است، علاوه بر این، نخستین خودرویی از این نوع است که به بازار عرضه می شود. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که پژو ۴۰۸ مدل ۲۰۲۳ را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، طراحی پژو ۴۰۸ مدل ۲۰۲۳ بستر جدیدی را برای این برند فرانسوی فراهم کرده است که بتواند به رقابتی قوی تر بپردازد. پژو ۴۰۸ از پلتفرم جدید و انقلابی یعنی پلتفرم پژو EMP2 بهره می برد و از هنگام آغاز عرضه اش در سال 2023 با پیشرانه های مختلفی به بازار عرضه خواهد شد. آن طور که کمپانی پژو اعلام کرده است، یک موتور بنزینی و یک پیشرانه هیبرید-پلاگین جزو گزینه های قابل انتخاب برای مشتریان خواهند بود. علاوه بر این، پژو عرضه یک نسخه تمام برقی که به احتمال زیاد e-408 نام خواهد داشت را نیز تأیید کرده است.

تیپ پایه این خودرو به یک موتور سه سیلندر 1.2 لیتری توربو مجهز است که 128 اسب بخار نیرو تولید می کند و آن طور که کمپانی پژو اعلام کرده است این موتور در اواخر سال 2023 با یک موتور هیبریدی جایگزین خواهد شد.

آریاک سفر

پیشرانه های هیبریدی در دو نسخه 180 اسب بخاری و 225 اسب بخاری در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت. هر دو این پیشرانه ها از یک موتور بنزینی چهار سیلندر 1.6 لیتری بهره می برند که در کنار یک باتری 12.4 کیلووات ساعتی قرار می گیرد. این باتری ظرف 55 دقیقه به طور کامل شارژ می شود.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : پژو
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پژو ۴۰۸ مدل ۲۰۲۳ رونمایی شد؛ خوش استایل و باوقار (ویدیو)

  1. حسن پور گفته:

    حتما باید منتظر باشیم ایران خودرو برامون وارد کنه. کی میشه از شر مافیای خودرو راحت شیم بتونیم یه دوری با ماشین های روز دنیا بزنیم. البته با قیمت منطقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز