هرآن‌چه که باید درباره مجموعه هفتا بدانیم

هفتا-کاماپرس

هفتا مجموعه‌ای است که به هنر، فرهنگ و تمدن ایرانی می‌پردازد. هدف از این گروه شناسایی و عرضه آثار هنری باکیفیت و اصیل  است. هفتا تلاش می‌کنند هر اثر دارای یک شناسانامه معتبر باشد تا بازدیدکنندگان ضمن آشنایی با هویت هنرمند، کالایی معتبر خریداری نمایند.

کاماپرس در ادامه به معرفی هفتا و محصولات آن می‌پردازد؛

*این فروشگاه با برخورداری از سه فضای مجزا شامل تالارهنرهای صنایع دستی، تالار فرش‌های دستبافت و آرت استور محصولات خود را به نمایش می‌گذارد. از دسته‌بندی آثار آن می‌توان به شیشه، فرش، گلیم، فلزات، منسوجات، چرم، سفال و غیرهاشاره کرد.

*به نقل از وبسایت این مجموعه، هفتا برای ارسال کالاهای خود بسته بندی و طراحی مناسب را در نظر دارد. درصورتی که شخصی به منظور هدیه دادن، محصولات را به صورت آنلاین خریداری نماید می‌تواند درخواست کند که فاکتور فروش به همراه محصول ارسال نگردد.

*تالار سوغات بخشی دیگر از این مجموعه است. محصولات این تالار شامل تعدادی از برندهای خوراکی و گیاهان دارویی  از سراسر ایران است. در کافه رواق نوشیدنی‌ها و خوراکی‌هایی در ظروف مخصوص صنایع دستی عرضه می‌شود. مواد اولیه این خوراکی‌ها اغلب از تالار سوغات تهیه می‌شود.

آریاک سفر

*در بخشی از وبسایت، مجله الکترونیکی هفتا بارگزاری می‌شود. این قسمت حاوی اطلاعات مرتبط با صنایع دستی، پیشینه آن‌ها و معرفی تکینیک‌های خلق محصولات است.

هفتا-کاماپرس

*برندها و هنرمندانی که با هفتا همکاری می‌کنند در سایت معرفی می‌شوند. پیشینه برندها، تعداد آثار و عکس محصولات هنرمندان به همراه سایرمشخصات در سایت شرح داده شده است.

*هفتا سبک های متفاوت مانند هنر سنتی، مدرن و معاصر را در فروشگاه خود عرضه می‌کند. این آثار معمولا جنبه تزئینی یا کاربردی را دارند. ناگفته نماند که آثار فاخر مانند نقاشی و خوشنویسی نیز به فروش می‌رسد.

*هنرمندان می‌توانند با واحد تامین و بازرگانی هفتا وارد مکاتبه شوند. درصورتی که آثار آنان توسط کارشناسان بررسی و تایید شود با این مجموعه وارد همکای می‌شوند.

*این مجموعه فرهنگی هنری در برج میلاد واقع شده است. شعار آنان، روایتی نو از میراث ایرانیان است. هفتا حامی و سرمایه گذار کنسرت نمایش سیصد به کارگردانی امیرجدیدی بوده است. همزمان با آغاز نمایش، غرفه‌ی صنایع دستی هفتا در کاخ سعدآباد آغاز به کار کرد.

*کاربران می‌توانند برای آشنایی بیشتر علاوه‌بر وبسایت به صفحه اینستاگرام و لینکدین آن مراجعه نمایند. با عضویت درخبرنامه هفتا می‌توان از اخبار، محصولات و رویدادهای آن مطلع شد.

نویسنده: افروز آل عباسیان

انتهای پیام

مرتبط با : هفتا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز