نرخ سکه به نیمه کانال 16 میلیون تومانی رسید/ قیمت روز 24 آبان

لست سکند

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 1.38 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 520 هزار و 900 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 1.52 درصد دیگر رشد پیدا کرد و در محدوده 16 میلیون و 448 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رشد نرخ اونس در کنار قیمت دلار باعث شد تا نرخ‌های انواع فلزات گرانبهای بازار داخلی بدون هیچ مانعی جلو برود. امروز نرخ اونس نسبت به روز گذشته 4.4 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز هزار و 777 دلاری رسید. دلیل رشد نرخ اونس نیز به انتشار خبری درباره نرخ بهره بازمی‌گردد. لائل برینارد، نائب رئیس فدرال رزرو، روز گذشته اعلام کرد که فدرال رزرو احتمالا به زودی افزایش نرخ بهره را کاهش خواهد داد. این خبر باعث اعتماد بیشتر سرمایه گذاران به بازار طلا شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

روند رشد نرخ سکه در روز جاری

امروز نرخ نیم سکه نسبت به روز گذشته 0.78 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز 8 میلیون و 950 هزار تومانی رسید. قیمت ربع سکه نیز در مقایسه با روز قبل 1.51 درصد دیگر بالاتر رفت و در محدوده 5 میلیون و 950 هزار تومانی قرار گرفت. میزان رشد قیمت سکه گرمی نسبت به روز قبل 25 هزار تومان اعلام شد و با این حساب این سکه با قیمت 3 میلیون و 360 هزار تومانی خرید و فروش شد.

تحلیلگران فنی قبلا اعلام کرده بودند در صورتی که نرخ دلار در روز جاری در مسیر صعودی قرار بگیرد، خریداران جدیدی به این بازار وارد خواهند شد. با رشد نرخ دلار، قیمت سکه از مرز 16 میلیون و 200 هزار تومانی فراتر رفت و اکنون قیمت آن به نیمه کانال 16 میلیون تومانی رسیده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز