نرخ سکه از کانال 16 میلیونی پایین نیامد/ قیمت روز 22 آبان

لست سکند

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به روز گذشته 0.3 درصد افزایش پیدا کرده و به مرز 1 میلیون و 489 هزار و 500 تومانی رسیده است. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 8 هزار تومان رشد داشت و به مرز 16 میلیون و 5 هزار تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نظر قیمت طلا و سکه بازار داخلی تحت تاثیر نرخ اونس همچنان از مواضع بالای قیمتی عقب نشینی نمی‌کند. امروز نرخ اونس نسبت به دو روز قبل 0.33 درصد بالاتر رفته و در محدوده هزار و 771 دلاری قرار دارد. با این حال تحلیلگران بازار طلا و سکه، توجه ویژه این دو فلزگرانبها را به نرخ دلار می‌دانند. در واقع آن‌ها معتقدند در صورتی که نرخ دلار همچنان در مدار کاهشی باشد، باقی ماندن قیمت سکه در کانال 16 میلیونی سخت خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

دلیل دیگر عدم خوش بینی نسبت به رشد دوباره نرخ سکه

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز گذشته تغییری نداشت و در همان محدوده 8 میلیون و 850 هزار تومانی باقی ماند. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با دیروز تغییر نکرد و همان 5 میلیون و 850 هزار تومان بود. قیمت سکه گرمی نیز بدون تغییر نسبت به روز قبل در همان محدوده 3 میلیون و 300 هزار تومانی خرید و فروش شد.

با وجود رشد نرخ اونس و حمایت از قیمت سکه، هنوز گروهی به این افزایش قیمت خوش بین نیستند. به عقیده فعالان بازار سکه، هنوز هم حباب سکه بالا است و اکنون با توجه به رشد نرخ اونس و دیگر عوامل، فاصله ارزش ذاتی سکه با قیمت بازار آن 1 میلیون و 500 هزار تومان می‌شود. به عقیده تحلیلگران، این فاصله زیاد حباب سکه نیز ممکن است به عدم رشد بیشتر نرخ سکه امامی منجر شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز