طلا مسیر خود را ادامه می‌دهد/ قرارگیری نرخ سکه پایین کانال 16 میلیونی 19 آبان 1401

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به دو روز پیش باز هم 0.31 درصد بیشتر شد و در محدوده 1 میلیون و 468 هزار و 800 تومانی قرار گرفت. اما بالاخره نرخ سکه از مواضع بالای قیمتی اندکی عقب نشینی کرد و با کاهش 0.66 درصدی در مقایسه با سه شنبه، 15 میلیون و 999 هزار تومان شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود عقب نشینی نرخ دلار و اونس باز هم قیمت طلا به پیشروی ادامه داد. نرخ اونس نسبت به روز قبل 0.05 درصد کمتر شد و در محدوده هزار و 711 دلاری قرار گرفت. این روزها سرمایه گذاران طلای جهانی محتاطانه رفتار می‌کنند و به همین دلیل قیمت این فلزگرانبها نوسان محدودی دارد. این احتیاط به انتظار برای انتشار گزارش تورم آمریکا برمی‌گردد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

نرخ سکه ریزش اساسی خواهد داشت؟

امروز نرخ نیم سکه نسبت به دو روز گذشته 0.56 درصد بیشر شد و در محدوده 8 میلیون و 900 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت ربع سکه نیز در مقایسه با سه شنبه رشد 0.84 درصدی را تجربه کرد و در محدوده 5 میلیون و 900 هزار تومانی قرار گرفت. اما نرخ سکه گرمی نسبت به دو روز پیش 40 هزار تومان کاهش پیدا کرد و در قیمت 5 میلیون و 900 هزار تومانی معامله شد.

قیمت سکه بالاخره کانال 16 میلیونی را ترک کرد، ولی این افت قیمت چندان نیست که بتوان گفت فلزگرانبهای مذکور از کانال 16 میلیونی فاصله گرفته است. در واقع هر لحظه امکان برگشت قیمت سکه به بالای کانال 16 میلیونی وجود دارد. معامله گران بر این باورند در صورتی نرخ سکه تا مرز حمایتی 15 میلیون و 800 هزار تومانی کاهش پیدا خواهد کرد که قیمت دلار افت بیشتری را تجربه کند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز