نرخ سکه از مدار رشد منحرف نمی‌شود/ قیمت روز 17 آبان

لست سکند

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به روز قبل 9 هزار و 900 تومان کم شد و به مرز 1 میلیون و 485 هزار و 900 تومانی رسید. نرخ سکه امامی در مقایسه با روز گذشته 0.19 درصد بالاتر رفت و در محدوده 16 میلیون و 504 هزار تومان شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخلاف نرخ دلار، قیمت اونس همچنان در مدار نزولی است. امروز نرخ اونس نسبت به روز قبل 0.29 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز هزار و 672 دلاری رسید. اونس طلا در یکشنبه به بالاترین قیمت چند ماه اخیر رسید اما نتوانست این مرز قیمتی را حفظ کند و به سرعت وارد مدار نزولی شد. به نظر روند افزایش نرخ بهره ادامه داشته باشد و همین موضوع باعث ترس سرمایه گذاران و کاهش دوباره قیمت طلای جهانی شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نرخ سکه شدیدا تحت تاثیر قیمت دلار قرار دارد

امروز نرخ نیم سکه نسبت به روز قبل تغییری نداشت و در همان محدوده 8 میلیون و 950 هزار تومانی معامله شد. قیمت ربع سکه نیز در مقایسه با روز گذشته تعییر نکرد و در همان مرز 5 میلیون و 950 هزار تومانی ثابت ماند. اما نرخ سکه گرمی نسبت به روز قبل 0.15 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 3 میلیون و 300 هزار تومانی قرار گرفت.

این روزها معامله گران سکه به شدت روند حرکتی دلار را مورد بررسی قرار می‌دهند. برخی فعالان بازار سکه معتقدند در صورتی که نرخ دلار امروز رشد داشته باشد، ممکن است دوباره این موضوع روی نظر معامله گران اثر بگذارد و هیجان را بالاتر ببرد. در نتیجه این موضوع به افزایش بیشتر نرخ سکه منجر شود. اما در صورتی که نرخ دلار وارد مدار نزولی شود، امکان کاهش قیمت سکه وجود دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز