پیشروی نرخ سکه به دنبال رشد قیمتی دلار/ قیمت روز 16 آبان

رشد قیمتی طلا و سکه ادامه دارد و همچنان قیمت‌های جدیدی در بازار فلزات گرانبها در حال کشف شدن است. نرخ هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به روز گذشته 16 هزار و 900 تومان بیشتر شد و به مرز 1 میلیون و 480 هزار و 100 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز قبل 0.64 درصد بالا رفت و در محدوده 16 میلیون و 435 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس نسبت به دو روز گذشته 5.6 درصد کم شد و به مرز هزار و 677 دلاری رسید. این سقوط قیمتی اونس به دلیل بهبود جایگاه و شاخص دلار اتفاق افتاد. قیمت طلای جهانی طی روزهای اخیر در بالاترین سطح قرار گرفت اما بعد از بهبود وضعیت دلار از مواضع بالای قیمتی خود فاصله گرفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

امکان کاهش نرخ سکه وجود دارد؟

پیشروی نرخ دلار در روزهای گذشته باعث شده تا کاهش قیمتی سکه با حمایت سنگینی مواجه شد و این فلزگرانبها همچنان در کانال 16 میلیون تومانی باقی بماند. امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 50 هزار تومان بیشتر شد و به مرز 8 میلیون و 850 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه در مقایسه با روز گذشته 50 هزار تومان بالاتر رفت و در محدوده کانال 5 میلیون و 850 هزار تومانی قرار گرفت. اما قیمت سکه گرمی نسبت به روز قبل تغییری نداشت و در مرز 3 میلیون و 300 هزار تومانی خرید و فروش شد.

به اعتقاد برخی از معامله گران فلزات گرانبها، تا زمانی که نرخ دلار ریزش قابل توجهی نداشته باشد، احتمال کاهش قیمتی سکه دور از انتظار خواهد بود. در صورتی که قیمت دلار در کانال‌های پایین‌تر قیمتی ثابت شود، عقب نشینی نرخ سکه دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز