رفتار قیمتی عجیب فلزات گرانبهای داخلی/ نرخ سکه همچنان در کانال 16 میلیونی

طلا و سکه با وجود عقب نشینی قیمتی دلار، همچنان به صعود خود ادامه می‌دهند. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 0.31 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 468 هزار و 800 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با دیروز 90 هزار تومان بالاتر رفت و در محدوده 16 میلیون و 195 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز 1.83 درصد بالاتر رفت و به مرز هزار و 708 دلاری رسید. گذشتن نرخ اونس از مرز قیمتی هزار و 700 دلاری به معنی تقویت بیشتر این فلزگرانبها است. این رشد قیمتی طلای جهانی به دلیل کاهش ارزش دلار و سود اوراق بهره خزانه داری آمریکا رخ داد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

قیمت طلای جهانی عامل رشد نرخ سکه در روز جاری شد

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 50 هزار تومان بیشتر شد و به مرز 8 میلیون و 900 هزار تومانی رسید. قیمت ربع سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 0.84 درصد افزایش پیدا کرد و در محدوده 5 میلیون و 900 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه گرمی نیز نسبت به روز قبل 20 هزار تومان کم شد و 3 میلیون و 280 هزار تومان خرید و فروش شد.

به نظر طی روز جاری، شوک صعودی طلای جهانی باعث شد تا قیمت انواع سکه و طلا رو به افزایش برود. زیرا امروز دلار از مواضع قیمتی بالا عقب نشینی کرد. روز گذشته نرخ سکه در ساعات پایانی معاملات 400 هزار تومان عقب نشینی کرد، اما امروز تحت تاثیر رشد قابل توجه نرخ اونس، 100 هزار تومان از این کاهش را جبران کرد و بار دیگر بالای محدوده 16 میلیون تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز