نرخ سکه 16 میلیونی شد و قیمت طلا هم پیش رفت!

نرخ دلار افت پیدا کرد، اما قیمت طلا و سکه همچنان در حال پیشروی است. هم اکنون نرخ هر گرم طلای 18 عیار نسبت به دو روز پیش 29 هزار تومان بیشتر شده و در محدوده 1 میلیون و 489 هزار و 500 تومانی قرار دارد. نرخ سکه نیز در مقایسه با پنج شنبه پیش 198 هزار تومان بیشتر شد و به مرز 16 میلیون و 97 هزار تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نظر بهبود نرخ اونس باعث پیشروی قیمت طلا و سکه شده است. اکنون نرخ اونس نسبت به دیروز 6 دلار بالاتر رفته و در محدوده هزار و 771 دلاری قرار دارد. پایین آمدن ارزش دلار بعد از انتشار اطلاعات تورم آمریکا، باعث رشد قیمت طلای جهانی شد. این نزول قیمتی شاخص دلار بیشترین کاهش قیمت در چند هفته گذشته بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

رشد نرخ سکه و کاهش حباب آن

قیمت نیم سکه نسبت به دو روز قبل 0.56 درصد بالاتر رفت و به مرز 8 میلیون و 850 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با پنج شنبه قبل 0.85 درصد بیشتر شد و در محدوده 5 میلیون و 850 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت سکه گرمی نسبت به دو روز گذشته تغییری نداشت و در همان مرز 3 میلیون و 300 هزار تومانی معامله شد.

بازگشت نرخ اونس به بالای کانال هزار و 700 دلاری باعث شد تا بار دیگر نرخ سکه به بالای کانال 16 میلیون تومانی برسد. البته هنوز تحلیلگران نظر قطعی درباره تداوم روند صعودی نرخ اونس در ماه‌های آینده ندارند، اما با این حال فعالان این بازار نسبت به رشد قیمتی کنونی امیدوار هستند. این رشد نرخ اونس سبب شد تا حباب سکه کمتر شود و اندکی وضعیت این فلزگرانبها بهبود پیدا کند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز