نرخ سکه از مرز 16 میلیونی پایین نیامد/ قیمت طلا 23 آبان

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به روز قبل 0.69 درصد بالاتر رفت و به مرز 1 میلیون و 499 هزار و 900 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 1.18 درصد دیگر افزایش پیدا کرد و در محدوده 16 میلیون و 197 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس با دلار بازار آزاد همراهی نکرد، با این حال قیمت طلا و سکه اندکی بیشتر شد. در حال حاضر نرخ اونس نسبت به دو روز گذشته 16 دلار کم شد و به مرز هزار و 755 دلاری رسید. نرخ اونس به دنبال افزایش ارزش دلار و سود اوراق بهره خزانه داری آمریکا کاهشی شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

نرخ سکه تمایلی به کاهش ندارد

قیمت نیم سکه در روز جاری نسبت به روز قبل 30 هزار تومان افزایش پیدا کرد و به مرز 8 میلیون و 880 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه در مقایسه با روز گذشته 10 هزار تومان بالاتر رفت و در محدوده 5 میلیون و 860 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت سکه گرمی نیز نسبت به روز گذشته 1.04 درصد رشد را تجربه کرد و به مرز 3 میلیون و 335 هزار تومانی رسید.

قیمت سکه و طلای روز جاری کاملا تحت تاثیر نرخ دلار به رشد خود ادامه داد. البته وضعیت بازار و رشد قیمتی یک در میان اونس و دلار نشان می‌دهد که سکه بازان و فعالان بازار طلا به دنبال شرایطی برای جلوگیری از کاهش قیمتی این فلزات گرانبها هستند. در واقع به نظر می‌رسد تمایلی به کاهش نرخ سکه و طلا وجود ندارد. برخی معامله گران بر این باورند در صورتی که نرخ سکه در محدوده 16 میلیون تومانی باقی بماند، امکان صعود آن تا نیمه همین کانال دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز