مقایسه دیدنی گوشی شیائومی 12 اولترا، سامسونگ اس 22 اولترا و آیفون 13 پرومکس (ویدیو)

از ابتدای سال جاری میلادی حرف و حدیث های زیادی درباره گوشی هوشمند پرچمدار شیائومی یعنی شیائومی اولترا 12 به گوش می رسد و بازار گوشی دائم در انتظار ورود این گوشی جدید بوده است. تاکنون چندین رندر از این گوشی منتشر شده که جزییات مربوط به آن را بیشتر مشخص می کنند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که به مقایسه شیائومی اولترا 12 با دو حریف قدر یعنی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا و آیفون 13 پرو مکس می پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، شیائومی اولترا 12 جدیدترین پرچمدار از شرکت چینی شیائومی خواهد بود و در بالاترین رده گوشی های این برند قرار خواهد گرفت. به گفته برخی منابع، این گوشی پرچمدار، مشخصات بی نظیری مانند دوربین 200 مگاپیکسلی و فست شارژ 200 واتی خواهد داشت.

اخبار تأیید نشده ای به گوش می رسد مبنی بر این که پردازشگر گوشی شیائومی اولترا 12 تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 خواهد بود. احتمال می رود رم این گوشی 16 گیگابایت و فضای ذخیره سازی آن معادل با 512 گیگابایت باشد و از یک باتری 5000 میلی آمپری بهره ببرد.

آریاک سفر

بنابر تصاویر منتشر شده، ابعاد شیائومی اولترا 12 برابر با 161.9 در 74.3 در 9.5 میلی متر است که در مقایسه با شیائومی 11 اولترا کمی ضخیم تر و اندکی کوچک تر خواهد بود. این تغییر ابعاد می تواند گویای آن باشد که این گوشی جدید دیگر از نمایشگر 6.81 اینچی نسل قبل بهره نخواهد برد و در عوض از یک نمایشگر 6.6 اینچی استفاده خواهد کرد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : اپلسامسونگشیائومیمی لندز
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز