مقایسه 3 گوشی پرچمدار گوگل پیکسل (ویدیو)

تلفن های هوشمند را فقط شرکت های اپل و سامسونگ نمی سازند و اگر به دنبال بهترین گوشی اندرویدی می گردید، انتخاب گوشی های گوگل پیکس 6 گزینه بسیار خوبی خواهد بود. این گوشی بهترین تجربه اندرویدی را در اختیار شما خواهد گذاشت. دوربین ها و پردازنده و سیستم عامل نیز به بهترین نحوه عمل می کنند تا نیازهای تان را برآورده کنند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که به مقایسه توانایی های سه گوشی پرچمدار گوگل پیکسل می پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، گوشی های پیکسل نخستین تلفن های همراهی هستند که از پردازنده تنسور (Tensor) بهره می برند. شرکت گوگل که یک غول فناوری است معتقد است با استفاده از چیپ های ساخت خودش می تواند بدون این که عمر باتری کاهش بیابد، یادگیری ماشینی را امکان پذیرتر کند، کیفیت عکاسی را ارتقا بدهد و ترجمه هایی در لحظه انجام بدهد.

گوگل پیکسل 6 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 کار می کند و محیط نرم افزاری جذابی برای کاربران فراهم می آورد. این مدل به پردازنده گوگل تنسور مجهز است که یک پردازنده هشت هسته ای دارد و در نسخه های 128/8 و 256/8 گیگابایتی به بازار عرضه می شود.

آریاک سفر

از ویژگی های گوشی پیکسل 6 می توان به نمایشگر 6.4 اینچی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، رم 8 گیگابایتی، دوربین جلو 50+12 مگا پیکسلی و باتری 4614 میلی آمپری اشاره کرد.

گوشی های پرچمدار گوگل برای کسانی که می خواهند موبایل هوشمندشان به آسانی به روزرسانی بشود بسیار توصیه می شوند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : گوگل
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز