مقایسه 3 گوشی پرچمدار سونی اکسپریا در بازار (ویدیو)

لست سکند

کمپانی ژاپنی سونی با ارائه گوشی های سری اکسپریا 1، محصولی را رونمایی کرده است که آن را از هر موبایل رده بالای دیگری متمایز می کند. دوربین بی نظیر، صفحه نمایش با کیفیت و پردازنده قوی این سری از گوشی ها باعث شده است خریداران زیادی به سوی آن جلب بشوند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که سه گوشی پرچمدار سونی اکسپریا را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، دوربین تله‌فتو 12 مگاپیکسلی گوشی سونی اکسپریا 1 III  از لنزی بهره می برد که می تواند بین فاصله کانونی 70 و 105 میلیمتر سوئیچ کند و این به معنای آن است که امکان دستیابی به 2.9 تا 4.4 زوم اپتیکال بیشتر وجود دارد. از دیگر امکانات دوربین این گوشی می توان به فیلم برداری HDR 4K با نرخ 120 فریم بر ثانیه، سیستم اسلوموشن  5x و پشتیبانی از H.264 و H.265  اشاره کرد.

از امکانات صوتی باید به این نکته اشاره کرد که در قسمت جلو اسپیکرهای استریو قرار گرفته اند که مبتنی بر هوش مصنوعی DSEE Ultimate هستند و از Reality Audio 360 و  Spatial Sound 360 پشتیبانی می کنند.

راز آسمان پایتخت

در مورد مغز متفکر سونی اکسپریا 1 III  باید گفت که این گوشی به تراشه اسنپدراگون 888 مجهز است که با رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی همراهی می شود. تأمین انرژی این گوشی نیز به یک باتری 4500 میلی آمپری سپرده شده است که با شارژ سریع، ظرف نیم ساعت تا 50% شارژ می شود. این گوشی از فناوری شارژ بی سیم و وایرلس معکوس نیز پشتیبانی می کند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : سونی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز