معرفی جدیدترین تجهیزات هوشمندسازی ساختمان در “هانتا”

ژیوار

شرکت “هانتا” تولیدکننده سیستم‌های هوشمند ساختمان با حضوری فعال در بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان، آخرین تجهیزات هوشمند مرتبط با بهینه سازی مصرف انرژی و ارتقای امنیت در ساختمان‌ها را معرفی کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

حسینیان در گفت‌وگو با کاماپرس با اشاره به فعالیت‌های این شرکت تجهیزات هوشمند ساختمانی، گفت: هانتا از معدود شرکت‌های ایرانی است که محصولات و تجهیزات خانه هوشمند را از صفر تا صد در داخل کشور تولید می‌کند.

کارشناس فنی شرکت هانتا با بیان اینکه این شرکت یکی از کامل‌ترین پک‌های تجهیزات هوشمندسازی ساختمان را در ایران تولید می‌کند، ادامه داد: خانه هوشمند هانتا از سال 85 ثبت اختراع شده و از آن زمان به صورت کاملا دانش بنیان، نسبت به ساخت تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری هوشمندسازی ساختمان اقدام کرده است.

هدف از هوشمندسازی ساختمان

وی با بیان اینکه این شرکت با کسب دانش فنی روز دنیا در زمینه سیستم‌های مدیریت ساختمان نسبت به بومی سازی و تولید تجهیزات آن با توجه به نیاز مشتری آن اقدام کرده است، گفت: هانتا در بخش‌های مشاوره، طراحی، نظارت و نصب و راه اندازی تجهیزات هوشمند ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری و هتل فعالیت می‌کند.

دریان سفر امید

این کارشناس حوزه تجهیزات ساختمانی ضمن تعریف واژه هوشمندسازی ساختمان، بیان کرد: هوشمندسازی ساختمان به معنای استفاده هنرمندانه از فناوری‌های جدید با قابلیت کنترل هوشمند سیستم‌های ساختمانی و دسترسی به اطلاعات آن در هر زمان و مکان است.

به گفته وی، هدف اصلی این فناوری، ارتقای سطح آسایش و رفاه، بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش هزینه‌های مربوط به مانیتورینگ ساختمان است.

این کارشناس فنی با برشمردن کلید و پریز هوشمند، آیفون کدینگ و تاچ پنل به عنوان برخی از محصولات شرکت هانتا، توضیح داد: کلیدهای لمسی تک پل تا چهار پل هوشمند، کلید ترموستات هوشمند همراه با نمایشگر، کلید پرده برقی هوشمند، کلید زنگ هوشمند، کلیدهای مولتی فانکشن، پریزهای متنوع هوشمند، آیفون تصویری هوشمند تحت شبکه، تاچ پنل مرکزی هوشمند، کدینگ لمسی دوربین دار، پنل‌های تحت شبکه و سایر تجهیزات هوشمندسازی همچون سرور مرکزی هوشمند و سرور چند کاره تحت شبکه از دیگر محصولات و تجهیزانت هوشمند ساختمانی تولیدی این شرکت هستند.

بیشتر بخوانید:

وی سیستم هوشمند روشنایی و گرمایش و سرمایش را از محبوب‌ترین محصولات خانه هوشمند هانتا برشمرد و ادامه داد: در این سیستم با کمک کنترل، اپلیکیشن تلفن همراه، تاچ پنل و یا کلید لمسی می‌توانید سیستم روشنایی و یا گرمایشی – سرمایشی فضا را کنترل کنید.

نحوه نصب و اجرای سیستم‌های هوشمند

حسینیان با اشاره به نحوه کار این سیستم‌های هوشمند، بیان کرد: کلیه این تجهیزات پس از نصب از طریق پسورد و کارت‌های NFC قابل کنترل هستند. همچنین تجهیزات هوشمند مربوط به درب و پنجره‌ها قابلیت اتصال به لابی من و سکیوریتی ساختمان را دارد.

این کارشناس فنی با بیان اینکه تجهیزات و سیستم‌های هوشمند ساختمانی در هر مرحله‌ای قابلیت نصب دارند، گفت: حتی اگر ساختمانی دارای برق کشی سنتی هم باشد، این تجهیزات با استفاده از یک سیم تلفنی قابل اجراست. استفاده از کلیدهای وای فای دار بدون نیاز به سیم کشی نیز روش دیگری برای اجرای طرح هوشمندسازی در ساختمان‌ها است.

به گزارش کاماپرس، شرکت دانش بنیان هانتا، طراح و تولید کننده سیستم‌های هوشمند ساختمان در سال ۱۳۸۹ با هدف ارائه محصولات و خدمات تخـصصی مدیریت هوشمند ساختمان و در راستای بهینه سازی مصرف انرژی و ارتقای امنیت و رفاه کاربران فعالیت خود را کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : هانتا
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز