مروری بر عملکرد شرکت حمل و نقل رجا درسال 98

قطار رجا

شرکت حمل و نقل ریلی رجا اولین شرکت ارائه‌دهنده خدمات ریلی در ایران است که سهم عمده‌ای از حمل و نقل ریلی کشور را به عهده دارد.

به گزارش کاماپرس، شرکت حمل و نقل ریلی رجا در سال 1398 اقدامات مهمی را در توسعه مقاصد ریلی و جای گزینی واگن‌های جدید و نو را در در کارنامه خود ثبت کرده است که بعنوان مثال می توان به راه اندازی قطار بین المللی تهران به مقصد وان ترکیه اشاره کرد. دراین گزارش قصد داریم به اهم فعالیت‌های این شرکت در سال 1398 بپردازیم.

حضور رجا در هفتمين نمايشگاه بين‌المللي حمل‌ونقل ريلي در سال 98 

شركت حمل و نقل ريلي رجا در هفتمين نمايشگاه بين‌المللي حمل و نقل ريلي، صنايع و تجهيزات وابسته با ارائه دستاوردها و معرفی خدمات خود، پذيرای بازديدكنندگان بود. رونمايی از آخرين دستاوردها و تكنولوژیهای صنعت حمل ونقل ريلی ايران و جهان و مشاركت در سرمايه‌گذاری ها، از مهمترين اهداف هفتمين نمايشگاه بين‌المللی حمل و نقل ريلی، صنايع، تجهيزات و خدمات وابسته بود.

قطار بين‌المللي تهران- وان رجا در تیرماه سال 1398 راه‌اندازی شد

آریاک سفر

شركت رجا در راستای توسعه‌ی همكاری های كشــورهای منطـقه و گســترش صنعـت ايرانگـردی و جهانگــردی، با همـكاری راه ‌آهـن‌هـای ايران و تركـيه، قطار بين‌المللی تهران-وان را  درسال 1398 راه‌اندازی كرد.

رجا 2

 تجهیز رجا به 4 دستگاه واگن نو درجه يك 4 تخته 

شركت حمل و نقل ريلي رجا 4 دستگاه واگن مسافري خواب 4 تخته ساخت داخل را از شركت واگن پارس تحويل گرفت. واگن‌های تحويل گرفته شده از قرارداد خريد 33 دستگاه واگن 4 تخته پارس است كه 17 تير ماه سال 98 تحويل و 23 تير نيز  مورد تست سير ديناميك با حضور كارشناسان راه آهن قرار گرفت.

در سال 98 قطار تهران-آنكارا راه‌اندازی شد

با حضور مديرعامل راه آهن جمهوري اسلامی ايران، ومسئولین مرتبط در ايستگاه تهران، قطار تهران-آنكارا راه‌اندازی شد. اين قطار مسافری ساعت 21:55 دقيقه روز چهارشنبه 16 مرداد ماه سال98 ايستگاه راه آهن تهران به مقصد آنكارا ترك كرد.طبق برنامه‌ريزی انجام شده، اين قطار مسافری  چهارشنبه هر هفته از ايستگاه راه‌آهن تهران عازم آنكارا شده و متقابلا در همين روز نيز از آنكارا به تهران مراجعت می كند.

آنکارا

بازسازي 124 واگن مسافري رجا با توان توليدكنندگان داخلي

در سال رونق توليد، شركت حمل و نقل ريلي رجا عمليات اجرايي نوسازي ناوگان ريلي مسافري خود را آغاز نمود و در اين راستا از ظرفيت شركت‌هاي توليدكننده واگن مسافري داخلي استفاده کرد. مديرعامل هگتا (هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی) عنوان كرد: براي بازسازي 124 دستگاه واگن مسافري رجا با عمر بالاي 30 سال، قراردادهايي با شركت واگن پارس (55 دستگاه)، شركت نوين صنعت رجا (54 دستگاه) و شركت احياء صنعت (15 دستگاه) منعقد شد، در اين ميان تمامي تلاش مسؤولان حوزه حمل و نقل ريلي و متخصصان اين حوزه، صرف اين امر شد تا حتي‌المقدور از واگن‌هاي توليد ساخت داخل استفاده شود و در سال رونق توليد داخلي كمك شاياني به صنعت داخلي شود.

مسابقه نقاشي با موضوع قطار به مناسبت روز جهاني كودك

شركت حمل‌و‌نقل ريلي رجا به مناسبت 16 مهر 1398-روز جهاني كودك- مسابقه نقاشي با موضوع سفر با قطار، ويژه كودكان برگزار کرد.مسابقه نقاشي كودك در گروه سني 2 تا 12 سال و در 2 سطح كودكان مسافر داخل قطار و عموم خردسالان جامعه برگزار نمود. اين مسابقه در سطح كودكان مسافر داخل قطار در قطارهاي منتخب شركت حمل و نقل ريلي رجا كه در تاريخ 16 مهر ماه 1398 سير نمودند، با اهداي بسته‌هاي مدادرنگي به كودكان مسافر برگزار شد و نقاشي‌ها در داخل قطار جمع‌آوري شده و براي داوري در اختيار متخصصان و داوران قرار قرار گفت.

مسابقه نقاشی 

حضور رجا در نمايشگاه سياحت و گردشگري وان – تركيه درسال 98 

شركت حمل‌و‌نقل ريلي رجا با ايجاد غرفه در دهمين نمايشگاه بين‌المللي سياحت و گردشگري آناتولي شرقي در شهر وان كشور تركيه از تاریخ 4 الی 7 مهر ماه 1398 به ارائه خدمات و دستاوردهاي خود پرداخت و پذیرای میهمانان و بازدیدگنندگان بود.

انعقاد تفاهم‌نامه ساخت 20 دستگاه واگن مسافري در اراك 

تفاهم‌نامه ساخت 20 دستگاه واگن مسافري بين شركت حمل و نقل ريلي رجا و شركت واگن پارس اراك در اين واحد توليدي منعقد شد. مديرعامل شركت حمل و نقل ريلي رجا در اين آيين گفت: پيش از اين قرارداد ساخت 33دستگاه واگن مسافري بين اين شركت و واگن پارس اراك امضا شده بود كه كيفيت اين واگن‌ها باعث شده است قرارداد مذكور تمديد و ساخت  8 واگن جديد نيز به واگن پارس واگذار شود.

قرار داد

حضور رجا در سيزدهمين نمايشگاه بين‌المللي گردشگري و صنايع دستي تهران

شركت حمل‌و‌نقل ريلي رجا با همكاري ساير شركت‌هاي هلدينگ گردشگري تأمين اجتماعي (هگتا) با ايجاد غرفه در سيزدهمين نمايشگاه بين‌المللي گردشگري و صنايع وابسته به ارائه‌ دستاوردها و موفقيت‌هاي خود پرداخت.  رجا و شركت‌هاي زيرمجموعه هگتا با طراحي مناسب و با ايجاد كانترهاي پاسخ‌گويي از جمله سامانه‌ ارتباط با مشتريان 1539، باشگاه مسافران رجا، آموزش، ارائه‌ بروشورها و كاتالوگ‌هاي معرفي امكانات و خدمات در حوزه گردشگري و … به معرفي خدمات، امكانات و دستاوردها ‌پرداختند.

نمایشگاهاقدامات شرکت رجا براي مقابله با شيوع ويروس کرونا در قطارها

رجا اقدامات لازم را براي مقابله و جلوگيري از شيوع ويروس کرونا در قطارها انجام داد که به مهمترین آنها مه پاشي و ضدعفوني قطارها به ويژه نقاط تماس مسافران با وسايل و تجهيزات قطارها در دوره‌هاي زماني کوتاه و مستمر، استفاده الزامي از ماسك و دستكش توسط همه مأموران و مهمانداران در طول سفر، توزيع ژل‌هاي ضدعفوني در قطارها، استفاده از ظروف يک بار مصرف براي پذيرايي، نصب اسپري ضدعفوني کننده در سرويس‌هاي بهداشتي قطارها و ضدعفوني مستمر شيرآلات و جامايع و جا دستمال رول‌ها درسرويس‌هاي بهداشتي بود.

قطار رجا

مرتبط با : رجا
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز