مخفی‌کاری زن بازیگر مشهور در فروش بی‌اجازه خانه لاکچری همسرش در فرانسه!

برخی شوهران در زمان خوشی و خرمی اموالی مثل خانه های لوکس و لاکچری خود را به نام همسران خود منتقل می کنند اما بروز اختلاف و طلاق موجب پشیمانی و شکایت آنها می شود و این اتفاقی است که اخیرا برای همسر یک بازیگر بسیار مشهور افتاده است!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار جذاب سلیبریتی ها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، وقتی پای پول کلان در میان باشد – مبلغی در حدود 162 میلیون دلار که با دلار 27 هزار تومانی بالغ بر 4 تریلیارد و 374 میلیارد تومان است –  حتی کار آنجلینا جولی و برد پیت هم که از مشهورترین بازیگران جهان به شمار می آیند و قبل از طلاق زوج رویایی هالیوود نامیده می شدند، به شکایت می کشد!

ماجرا از آنجا آب می خورد خانم آنجلینا بدون اجازه همسر سابق خود سهمش از خانه لوکس شراکتی را به فروش رسانده است. شاید به ایشان حق بدهید که بعد از طلاق نخواهد با همسر سابقش در یک خانه شریک باشد و بگوئید این که آنجلینا جولی سهم خود را بفروشد چه ربطی به برد پیت دارد.

داستان از این قرار است که برد پیت و آنجلینا جولی، پیش از این به ترتیب سهم ۶۰ و ۴۰ درصدی از این خانه ۱۶۲ میلیون دلاری داشتند اما 3 سال پیش از جدایی آن‌ها در سال ۲۰۱۶، برد پیت، ۱۰ درصد از سهم خود را به همسرش انتقال می‌دهد تا هر دو سهمی برابر با ۵۰ درصد داشته باشند اما آنها  توافق می‌کنند در صورت اجازه طرف مقابل، تصمیم به فروش سهم خود بگیرند.

آریاک سفر

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

طبق گزارش هالییود لایف که ایسنا آن را بازنشر کرده آنجلینا جولی متهم شده است که بدون اطلاع دادن به همسر سابقش (برد پیت)، قصد داشته سهم ۵۰ درصدی خود را از عمارت ۱۶۲ میلیون در فرانسه، بفروشد.

بر اساس شکایتی که علیه آنجلینا جولی مطرح شده، او متهم به تلاش برای فروش مخفیانه سهم خود از این خانه بدون اطلاع دادن به همسر سابقش است.

اگر آنجلینا جولی موفق به این کار شود با فروش سهم 50 درصدی خود از این ملک لاکچری مبلغی حدود 81 میلیون دلار کسب می کند و این درحالیست که 10 درصد از کل ارزش این ملک 162 میلیون دلاری یعنی مبلغی بالغ بر 16/5 میلیارد تومان – با دلار 27 هزار تومانی 437 میلیارد تومان – از این ملک بدون پرداخت هیچ هزینه ای از طرف شوهرش به او داده شده و تنها شرط برد پیت این بوده که ملک با توافق هر دو طرف فروخته شود؛ شرطی که خانم جولی متهم است آن را زیر پا گذاشته است.

شایان ذکر است این خانه چهار هزار متر مربعی که در منطقه کورنس در جنوب فرانسه واقع شده، همان جایی است که این دو بازیگر در سال ۲۰۱۴ در یک مراسم خصوصی ازدواج کردند و این عمارت بزرگ حالا به موضوع درگیری این زوج سابق تبدیل شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار جذاب سلیبریتی ها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

انتهای پیام

 

نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز