قیمت پژو 206 تیپ 2 و انواع پراید در بازار چند؟

قیمت پژو 206 تیپ 2 و انواع پراید که هر دو از خودروهای پرتقاضای بازار به شمار می روند در روزهای اخیر افت و خیزهای قیمتی را تجربه کرده اند.

به گزارش کاماپرس، بازار خودرو کماکان بر مدار صعودی حرکت می کند و گرچه در مقاطعی توقف هایی در رشد قیمت خودروها دیده می شود اما این مقاطع کوتاه مدت هستند و در اندک مدتی سیر صعودی قیمت ها دوباره آغاز می شود.

اخبار رکوردشکنی های دلار و همچنین مشکلات قطعه سازان در تامین قطعه خودروهای داخلی از عوامل اصلی رشد قیمت ها در این بازار هستند و گزارش هایی که از رشد قابل توجه تولید شرکت های خودروساز منتشر می شود، نمی تواند این عوامل را خنثی کند.

با وجود آن که گرانی در بازار خودرو حرف اول و آخر را می زند اما نوسان قیمت خودروها در بازار یکدست نیست و بعضی خودروها میل بیشتری به گرانی داشته اند. برای مثال بنا به اعلام خبرآنلاین  قیمت پژو 206 تیپ 2 در هفته گذشته در کورس گرانی تا 228 میلیون تومان نیز بالا رفت اما اخیرا با ریزش ۱۰ میلیون تومانی به قیمت ۲۱۸ میلیون تومان رسید.

تیبا 2 یا همان تیبا هاچ بک از محصولات گروه سایپا نیز در هفته های اخیر بر ریل گرانی تا 150 میلیون تومان پیش رفت و اکنون چند روزی است که بر روی قیمت ۱۵۰ میلیون تومان ثابت مانده است.

آریاک سفر

خودرو ۲۰۶ تیپ ۵ هم که در هفته گذشته ۲۹۰ میلیون تومان قیمت داشته است اکنون به قیمت ۲۷۱ میلیون تومان رسیده است.

قیمت پراید 10 قدم رو به جلو یه قدم رو به عقب!

طبق گزارش خبر آنلاین خودروهای گروه پراید نیز که در مسیر گرانی رکوردهای قیمت قبلی خود را شکسته بودند از هفته گذشته تاکنون کاهش قیمت را تجربه کردند. در حال حاضر قیمت پراید هاچ بک یا همان سایپا۱۱۱ که در هفته گذشته به ۱۳۵ میلیون تومان رسیده بود به ۱۲۹ میلیون تومان رسیده است البته این خودرو در اواخر شهریور ماه ۱۱۳ میلیون تومان قیمت داشته است . سایر خودروهای این گروه مثل پراید ۱۳۱، ۱۳۲ و ۱۵۱ به ترتیب ۱۱۴، ۱۱۷ و ۱۱۵ میلیون تومان قیمت دارند.

اخبار مهم صنعت خودرو را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز