آغاز پیش فروش تیبا 2 و چهار محصول دیگر سایپا

شرکت سایپا با صدور اطلاعیه ای از پیش فروش تیبا 2 و چهار محصول دیگر این شرکت با موعد تحویل تابستان سال آینده خبر داد.

به گزارش کاماپرس، طرح های پیش فروش محصولات دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور یعنی ایران خودرو و سایپا همیشه به موازت هم و با فاصله چند روز به اجرا گذاشته می شود اما این بار سایپا پیش فروش خود را با حدود 10 روز تاخیر نسبت ایران خودرو اجرا کرد.

تفاوت دیگری که پیش فروش جدید سایپا با رقیب خود دارد این است که ایران خودرو در آخرین طرح پیش فروش خود ، فروش فوق العاده را به اجرا گذاشت و موعد تحویل سه ماهه را به خریداران وعده کرد اما طرح پیش فروش اخیر سایپا، فروش فوق العاده نیست بلکه موعد تحویل بلندمدت است و تحویل خودروها در تابستان سال 1400 خواهد بود.

در طرح جدید سایپا، پیش فروش تیبا 2 ، تیبا صندوق دار، ساینا، سایپا 151 یا همان پراید وانت و کوئیک آر به متقاضیان عرضه شده است.

قیمت نهایی بر اساس نرخ مصوب در زمان تحویل

آریاک سفر

در این طرح پیش فروش ساینا دنده‌ای با مبلغ پیش پرداخت ۳۸۱ میلیون ریال، پیش فروش تیبا 2 با مبلغ پیش پرداخت ۳۸۹ میلیون ریال، تیبا صندوقدار با مبلغ پیش پرداخت ۳۵۶ میلیون ریال، سایپا ۱۵۱ با مبلغ پیش پرداخت ۳۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و کوییک R با مبلغ ۵۰۷ میلیون ریال به خریداران ارائه می شود.

متقاضیان از ساعت ۱۰ امروز چهارشنبه 9 مهرماه می‌توانند به مدت ۳ روز به صورت شبانه روزی با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا اقدام به پیش خرید کنند. قیمت قطعی خودروها در زمان تحویل بر اساس نرخ مصوب تعیین می شود.

انتخاب متقاضیان نهایی همچون پیش فروش های قبلی بر اساس قرعه کشی است و محدودیت های قبل در این قرعه کشی نیز اجرا خواهد شد.

اخبار و گزارش های مهم صنعت خودرو را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “آغاز پیش فروش تیبا 2 و چهار محصول دیگر سایپا

  1. حمید گفته:

    قیمت سال دیگه حتما۱۳۰توماگه الان میخواهیم نه یکسال دیگه شرایطش سخته نمینویسم من ودوستانم پول زی زبان رایکیال بخوابانی بدکن قیمت وسوروکامعلوم بودن قرعه کشط کنن ماشزن بایدیاازادخرید یاتوخواب

  2. پوریا گفته:

    ثبت نام کنیم معلوم هم نباشه چقدر باید پرداخت کنیم تا اون موقع باید یه سیصد میلیونی برای تیبا واریز کنیم. ثبت نام کردن با این مدت طولانی خریت محض هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز