قیمت پرفروش ترین ماشین های لباسشویی در بازار

اطلاعاتی از پرفروش‌ترین های بازار به افراد کمک می‌کند تا در خرید ماشین لباسشویی سردرگم نشوند و با توجه به بودجه و نیاز خود این محصول ضروری را تهیه کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر پرفروش ترین ماشین لباسشویی های بازار از برندهای جی‌پلاس، پاکشوما و آبسال هستند که هر سه از برندهای ایرانی موجود در بازارند که در ادامه معرفی می‌شوند:

راهنمای خرید انواع لوازم خانگی در بازار:

ماشین لباسشویی 7 کیلوگرمی آبسال مدل آرای‌ان 7012

قیمت: 6 میلیون و 950 هزار تومان

آریاک سفر

این محصول از برنامه‌های چرخش اضافی، شست‌وشوی سریع، فناوری حباب ساز، دست‌شو و حالت صرفه جویی پشتیبانی می‌کند. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به قطعات اروپایی، رابط کاربری با صفحه نمایش لمسی، بهترین عملکرد شستشو، شستشو هر نوع البسه، سیستم عیب‌یاب خودکار، تنظیم خودکار آب مصرفی، مخزن مقاوم کامپوزیت در برابر پوسیدگی و… اشاره کرد. این محصول 7 کیلوگرمی سرعت چرخشی برابر با 1200 دور در دقیقه دارد.

ماشین لباسشویی 6 کیلوگرمی پاکشوما مدل تی‌اف‌یو-63100

قیمت: 8 میلیون و 250 هزار تومان

موتور این محصول از نوع تسمه است و هزار دور در دقیقه می‌‌چرخد. این لباسشویی ایرانی از شسشتوی لباس بچه، شستشوی سریع، شستشو آبکشی و… پشتیبانی می‌کند و از ویژگی‌های آن می‌توان سیستم شستشو بی‌صدا اشاره کرد. کلیدهای این ماشین لباسشویی صدادار هستن که می‌توان آن‌ها را بی‌صدا کرد. این محصول به سیستم قفل درب نیز مجهز شده است.

ماشین لباسشویی 7.5 کیلوگرمی جی پلاس مدل جی‌دبلیو‌ام-کا723دبلیو

قیمت: 8 میلیون و 800 هزار تومان

این محصول 7.5 کیلوگرمی به موتور تسمه‌ای مجهز شده که در هر دقیقه 1200 دور می‌چرخد. درب مخزن این محصول از جلو باز می‌شود و حین شستشو  نیز می‌توان به آن لباس اضافه کرد.  این ماشین لباسشویی صفحه نمایش دارد که از طریق آن می‌توان وضعیت دستگاه را مشاهده کرد.  از قابلیت‌های این محصول جی پلاس می‌توان به شستشوی سریع و صرفه‌جویی هنگام شستشو اشاره کرد.

قیمت انواع ماشین های لباسشویی در جدول زیر آمده است:

مرتبط با : آبسالاسنواال جیبوشپاکشوماجی پلاسدوو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز