پر فروش ترین ماشین ظرفشویی های بازار کدامند؟

برخی برای صرفه‌جویی در مصرف آب و زمان همچنین کاهش مواد شوینده و ضدعفونی ظروف استفاده از ماشین ظرفشویی را به شستشو ظروف با دست ترجیح می‌دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از آنجایی که این روزها با بحران وقت و آب سروکار داریم یکی از وسایلی که برای صرفه‌جویی در این مورد به کمک بشر آمده، ماشین ظرفشویی است. استفاده از ماشین ظرفشویی علاوه بر کمک به محیط زیست از خستگی‌های بیش از حد ایستادن نیز جلوگیری می‌کند. در این مطلب سعی شده چند مورد از محبوب‌ترین ماشین ظرفشویی‌های موجود در بازار بررسی و معرفی شوند.

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل 14302

قیمت: 17 میلیون و 500 هزار تومان

این ماشین‌ ظرفشویی برای خانواده‌های با جمعیت نسبتا بالا نیز مناسب است و 14 نفر ظرفیت دارد و دارای برنامه‌ریزی داخلی است. این ماشین ظرفشویی یکی از کم مصرف‌ترین ماشین ظرفشویی‌های موجود در بازار است که برنامه‌های شستشو متنوعی را برایتان رقم می‌زند. این ماشین ظرفشویی 2 طبقه قفسه و 3 طبقه مجزا دارد که به راحتی می‌توانید ظروف مختلف را جهت شسشتو در آن بچینید. این دستگاه صفحه دیجیتال با دکمه‌های لمسی دارد که کارایی را برای شما راحت‌تر کرده همچنین جهت آسودگی خیال قفل کودک نیز یکی از تجهیزات این محصول است.

آریاک سفر

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل جی‌دی‌دبلیو-کا462ان‌اس

قیمت: 16 میلیون و 400 هزار تومان

این محصول که ساخته شرکت ایرانی جی‌پلاس است برای خانواده‌هایی با جمعیت زیاد طراحی شده و اگر از آن دسته افرادی باشید که مهمانی‌های زیادی می‌گیرید این محصول 14 نفره مناسب شماست. این دستگاه نمودار مصرف انرژی آ++ دارد که همین امر سبب شده مصرف آب را به حد زیادی کاهش دهد. این ماشین ظرفشویی 5 برنامه شستشو را برای مصرف‌کنندگان قرار داده که باتوجه به هر نیازی می‌توانند آن را تنظیم کنند. همچنین این ماشین ظرفشویی قفل کودک نیز دارد و اگر از جهت کودکان نگرانی باشد برطرف کرده است.

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل کا462دبلیو

قیمت: 15 میلیون و 900 هزار تومان

یکی دیگر از ماشین ظرفشویی‌هایی که در بازار موجود و برای جمعیت زیاد مناسب باشد این محصول جی‌پلاس است. این ماشین ظرفشویی 13 لیتر آب مصرفی دارد و همین امر سبب شده صرفه‌جویی بسیار زیادی در استفاده از آب داشته باشد. تعداد برنامه‌های شستشو این دستگاه متنوع و 8 عدد است که می‌توان به پیش‌شستشو، انجام شستشو در زمان دلخواه، شستشو ظروف بسیار کثیف، شستشوی اقتصادی و… اشاره کرد. همچنین این محصول به قفل کودک نیز مجهز شده که شما را آسوده خاطر کرده است.

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل 15303

قیمت: 15 میلیون و 500 هزار تومان

این ماشین ظرفشویی 15 نفره خیال شما را از بابت مصرف آب راحت کرده و میزان مصرفی آن  در هر بار شستشو 9 لیتر است. این محصول شستشو ظروف با نصف ظرفیت نیز دارد و تعداد برنامه شستشو آن به 10 عدد تقسیم می‌شود. این محصول قابلیت شستشو میوه و سبزی همچنین سیستم تاخیر در زمان شستشو دارد. میزان صدا این محصول 47 دسی‌بل است و صدای آن شما را هنگام شستشو اذیت نمی‌کند. این محصول نیز به قفل کودک تجهیز شده تا به کودک شما آسیبی وارد نشود.

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل کا351

قیمت: 14 میلیون و 750 هزار تومان

این محصول 13 نفره 600 سانتی‌متر پهنا و 600 سانتی‌متر عمق دارد همچنین ارتفاع آن نیز 845 سانتی‌متر است. این محصول خیالتان را از بابت مصرف آب راحت کرده زیرا میزان نمودار مصرف انرژی آن آ++  و میزان مصرفی آب در هر شست‌وشو 11 لیتر است. این محصول 49 دسی‌بل صدا هنگام شستشو تولید می‌کند و دارای 5 برنامه شستشو برای شماست که از آن‌ها می‌توان به شستشو در زمان دلخواه، شسشتو پرقدرت، شستشو سریع، شستشو روزانه و شستشو 30 دقیقه‌ای اشاره کرد. همچنین این محصول سبد مجزا برای قاشق چنگال دارد. البته گفتنی است که این محصول قفل کودک نیز دارد.

مرتبط با : پاکشوماجی پلاس
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز