پرفروش ترین مایکروویو های بازار کدامند؟

لست سکند

یکی از وسایل بسیار کاربردی روزمره برای پخت سریع غذا مایکرویو است که برای صرفه جویی در وقت می‌توان از آن استفاده کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مایکرویوها با تابش اشعه‌ای که دارند مواد غذایی را سریع‌تر آماده می‌کنند و برای افرادی که زمان برایشان اهمیت دارد از اجاق گاز کاربردی‌تر است. از ماکرویو می‌توان برای ضدعفونی، یخ‌زدایی، گرم کردن، کباب کردن، گریل کردن، بخارپز کردن و … انواع مواد غذایی استفاده کرد. البته امکانات برخی از مایکروویوها با هم فرق دارند و برخی از انواع آن در بازار پرطرفدارتر هستند که در ادامه 5 مورد آن معرفی و بررسی خواهد شد.

راهنمای خرید لوازم خانگی از بازار:

راز آسمان پایتخت

ماکروویو پاناسونیک مدل ان‌ان-اس‌تی34

قیمت: 2 میلیون و 945 هزارتومان

این محصول ارتفاعی برابر با 287 میلی‌متر و پهنا 485 میلی‌متری دارد. توان این محصول پانوسونیک 800 وات است و سیستم گرم‌کن خودکار همچنین چراغ داخل محفظه دارد. عمق این مایکروویو 400 میلی‌متر و قطر صفحه چرخان آن 288 میلی‌متر است. از اقلامی که همراه این محصول ارائه می‌شود می‌توان به سینی شیشه‌ای و حلقه چرخان زیرسینی اشاره کرد. این محصول توانایی یخ‌زدایی و برنامه پخت دارد و به قفل کودک مجهز شده است. نمایشگر و کلیدهای این محصول لمسی است و به راحتی می‌توان حالت پخت را تنظیم کرد. این محصول را می‌توان برای 30 ثانیه نیز روشن کرد و این زمان را تا 5 دقیقه افزایش داد.

مایکروویو ال جی مدل ام‌اچ8265 دی‌آی‌اس

قیمت: 5 میلیون و 200 هزارتومان

این مدل از مایکروویو ال جی ساخت کشور چین و ظرفیت فر آن 42 لیتر است. 39 برنامه پخت دارد و از نوع نئوشف است.  این محصول جوجه گردان ندارد ولی از قابلیت‌های آن می‌توان به گریل و پخت ترکیبی اشاره کرد. از سیستم‌های گرمایشی این محصول می‌توان تکنولوژی اینورتر هوشمند، قدرت پخت و پز سریع، گرم کردن سریع، یخ زدایی مواد غذایی، هیتر نوری زغالی و دما یکنواخت را نام برد. این محصول دارای 489 میلی‌متر پهنا، 360 میلی‌متر عمق و 360 میلی‌متر ارتفاع است. موتور این محصول 1350 وات است که توانایی دارد در کمترین مدت مواد غذایی را با بالاترین کیفیت آماده کند.

مایکروویو پاناسونیک مدل اس‌تی/34.01-ان‌ان

قیمت: 2 میلیون و 977 هزارتومان

این محصول 10 کیلوگرمی دارای 450 میلی‌متر پهنا، 400 میلی‌متر عمق و 300 میلی‌متر ارتفاع است. از قابلیت‌های این مایکروویو می‌توان به پخت ترکیبی و یخ‌زدایی اشاره کرد. توان این محصول 800 وات است و ظرفیتی معادل 23 لیتر دارد. این مدل پاناسونیک دارای صفحه نمایش ال‌سی‌دی است که قابلیت تنظیم زمان و قفل کودک دارد. این بخارپز فاقد کانوکشن، جوجه‌گردان، گریل و حالت بخارپز است. این مایکروویو پاناسونیک در دو رنگ نقره‌ای و نقره‌ای مات در بازار عرضه می‌شود.

مایکروویو تکنو مدل 342

قیمت: 3 میلیون و 900 هزارتومان

ماکروویو تکنو قابلیت‌هایی همچون پخت ترکیبی، گریل، کانوکشن، جوجه گردان و یخ‌زدا دارد. نمودار مصرف انرژی این محصول آ و ساخت کشور ایران است. توان مصرفی این مایکروویو 900 وات و دارای پهنا 510 میلی‌متری، عمق 360 میلی‌متری و ارتفاع 295 میلی‌متری است. این مایکروویو 15 کیلوگرمی توان گریل با قدرت هزار وات را دارد و به صفحه نمایش دیجیتال تجهیز شده است که می‌توان مدت زمان را تنظیم کرد. از سایر ویژگی‌های این محصول تکنو می‌توان به تایمر 60 دقیقه‌ای، زنگ هشدار پایان پخت، گرم کن، پخت استیک، کباب کردن ماهی، پخت چای،  و… اشاره کرد. این محصول دارای قفل کودک است و زمان پخت به راحتی می‌توان این دستگاه را ایمن کرد.

مایکروویو کنوود مدل ام‌دبلیو‌ال210

قیمت: 4 میلیون و 840 هزارتومان

این محصول 16 کیلوگرمی توانی برابر با هزار وات دارد و ظرفیت آن 25 لیتر است. این محصول دارای 8 برنامه پخت است، پخت ترکیبی و توانایی گریل کردن نیز دارد. با این محصول می‌توان مواد منجمد شده را یخ‌زدایی کرد ولی قابلیت جوجه گردان و کانوکشن ندارد. از قابلیت‌های این محصول می‌توان به صفحه نمایش و قفل کودک اشاره کرد. این محصول دارای 5 حالت مختلف حرارت است. جنس بدنه این محصول از استیل ضدزنگ، جنس داخل آن از لعاب سرامیکی است و 4 عدد المنت دارد. نوع هیتر این ماکروویو کنوود از نوع زغالی و کوارتز است.

مرتبط با : ال جیپاناسونیککنوود
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز