خرید ساید بای ساید با کمتر از 20 میلیون تومان

لست سکند

شب عید است و بسیاری از خانواده‌ها به فکر تعویض یا اضافه کردن لوازم خانگی می‌افتند و یکی از جذاب ترین تغییرات می‌تواند عوض کردن یخچال و فریزر قدیمی با یک سایدبای ساید باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خچال‌های ساید بای ساید طرفداران بسیاری دارد ولی با گرانی‌ها و وضعیت اقتصادی امروز، برخی از خریداران به دنبال یخچال مقرون به صرفه می‌گردند. به همین خاطر در این مطلب سعی شده ارزان ترین یخچال های ساید بای ساید بازار لوازم خانگی بررسی و معرفی شود.

اخبار مهم امروز را بخوانید:

یخچال و فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل اس 545

قیمت: 16 میلیون و 495 هزارتومان

راز آسمان پایتخت

یخچال این محصول 4 طبقه و یک کشو در قسمت پایین دارد و فریزر آن هم همانند یخال 4 طبقه و یک کشو دارد. یخ ساز این فریزر دستی است و یخ‌ساز خودکار ندارد. این محصول دارای صفحه نمایش الکترونیکی است. نمودار مصرف انرژی این یخچال ساید بای ‌ساید آ و مقاومت آن در برابر برفک به صورت نوفراست است. از قابلیت‌های این محصول می‌توان برفک‌زدایی خودکار اشاره کرد که بدون دخالت دست تبخیر می‌شود. گنجایش یخچال تی سی ال 321 لیتر و گنجایش فریزر آن برابر با 138 لیتر است.

یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل جی‌اس‌اس-ال7515اس

قیمت: 18 میلیون و 380 هزارتومان

این محصول کمپرسور هوشمند اینورتر دارد و نمودار مصرف انرژی آن آ++ است. دستگیره‌های این مدل از جی پلاس، مخفی هستند و همچنین این محصول به محفظه‌ای مجهز شده که مواد خوراکی داخل آن تازه بماند. با نمایشگر ال‌ای‌دی این محصول می‌توان عملکرد و دمای آن را تنظیم کرد. گنجایش یخچال این مدل جی پلاس 332 و گنجایش فریزر آن 175 لیتر است.

یخچال و فریزر ساید بای ساید پاکشوما مدل پی190اس

قیمت: 18 میلیون و 495 هزارتومان

این یخچال و فریزر 97 کیلیویی با نمودار مصرف انرژی آ++ در بازار لوازم خانگی عرضه می‌شود. این محصول 4 در دارد و به سیستم اکونومی مجهز شده است. همچنین کمپرسور این محصول سرما مورد نیاز را تامین می‌کند. یکی دیگر از قابلیت‌های این محصول سیستم گردش هوای چندگانه است و سبب می‌شود هوای داخل یخچال همیشه تازه بماند. این مدل پاکشوما همچنین دارای آبسردکن و یخساز نیمه اتوماتیک است.

یخچال و فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل تی اف540

قیمت: 19 میلیون و 450 هزارتومان

این محصول ایرانی به صورت 4 در طراحی شده و دارای آبسرد کن و یخ‌ساز قدرتمند نیمه اتوماتیک است. نمودار مصرف انرژی این مدل آ+ است و مقاومت نوفراست در برابر برفک دارد. همچنین گنجایش این یخچال  296 لیتر است. این محصول با وزنی معادل 95 کیلوگرم در بازار عرضه می‌شود.

یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل جی‌اس‌اس-ال7515بی‌اس

قیمت: 19 میلیون و 610 هزارتومان

یخچال این محصول جادار 4 طبقه با دو کشو همچنین درب آن نیز 4 طبقه و فریزر آن نیز 4 طبقه با دوکشو با درب 4 طبقه است. این محصول به قابلیت نوفراست مجهز شده که در برابر برفک مقاومت می‌کند همچنین سیستم سرمایش آن نیز بسیار سریع است. این محصول به نمایشگر ال‌ای‌دی لمسی مجهز شده که می‌توان دما و عملکرد آن را تنظیم کرد همچنین این یخچال و فریزر به محفظه‌ای جهت تازه ماندن اقلام خوراکی مجهز شده‌اند. گفتنی است گنجایش یخچال این محصول جی‌پلاس 332 لیتر و گنجایش فریزر آن 175 لیتر است.

مرتبط با : ایکس ویژنپاکشوماتی سی الجی پلاس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز