قیمت فرش 12 متری هزار و 200 شانه در بازار چند؟

هر چه تراکم عرضی یا همان شانه فرش بیشتر باشد، مقاومت آن در برابر ساییدگی و فرسودگی بیشتر شده و شکل فرش در طولانی مدت حفظ می‌شود. اکثر فرش‌های ماشینی در انواع 500، 700 یا هزار و 200 شانه تولید می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس با جستجو در سایت دیجی‌کالا پرفروش‌ترین فرش 12 متری هزار و 200 شانه را معرفی می‌کند.

فرش 12 متری هزار و 200 شانه زمرد مشهد

فرش زمرد مشهد مدل 37002 با زمینه کرم رنگ، یکی از فرش‌های پرفروش بازار است. کیفیت تولید فرش درجه یک بوده و تراکم آن 3 هزار و 200 است. پلی‌استر، پنبه و اکریلیک هیت‌ست شده نخ‌های به کار رفته در این فرش هستند. قیمت این محصول حدود 18 میلیون تومان است.

آریاک سفر

فرش وینتیج نقشه هریس زمرد مشهد

نخ‌های به کار رفته در این فرش هزار و 200 شانه پلی‌استر، پنبه و اکریلیک هیت‌ست شده هستند. زمینه فرش دودی توسی است و گل‌های آن به رنگ قرمز است. این فرش را می‌توان با قیمت حدود 18 میلیون تومان خریداری کرد.

بیشتر بخوانید:

فرش ماشینی طرح افشان هزار و 200 شانه

قیمت این فرش هزار و 200 شانه حدود 18 میلیون تومان است. زمینه این فرش کرم رنگ است. ضخامت فرش شش تا هفت میلی‌متر بوده و تراکم آن 3 هزار و 600 است. برای تولید این فرش نخ‌هایی با جنس پنبه، پلی‌استر و اکریلیک هیت‌ست شده استفاده شده است.

فرش افرند 2227 هزار و 200 شانه

زمینه فرش افرند کرمی و حاشیه آن آبی رنگ است. کیفیت تولید فرش درجه یک بوده و تعداد هشت رنگ در بافت آن استفاده شده است. گل‌های فرش نیز از نوع برجسته هستند. قیمت این محصول در دیجی‌کالا حدود 16 میلیون تومان است.

فرش افرند کد 2231

این فرش با رنگ زمینه آبی تراکم 3 هزار و 600 دارد. فرش هزار و 200 شانه افرند از نخ‌های پنبه، پلی‌استر و اکریلیک هیت‌ست شده بافته شده است. حدود قیمت این محصول 16 میلیون تومان است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز