قیمت فرش 12 متری ماشینی دست دوم در بازار چند؟

بالا رفتن قیمت فرش و سایر لوازم خانه سبب شده تا قدرت خرید کاهش یابد. با این حال بازار اجناس دست دوم بیش از پیش رونق پیدا کرده است. خرید فرش دست دوم با قیمت پایین‌تر و کیفیت مناسب از لحاظ اقتصادی معقول به نظر می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس با بررسی سایت دست دو تعدادی فرش 12 متری ماشینی دست دوم را معرفی می‌کند.

فرش 12 متری دست دوم شاهکار مشهد

این فرش از برند شاهکار مشهد بوده و هیچ‌گونه ایراد یا پارگی ندارد. فرش 500 شانه بوده و تراکم آن هزار است. رنگ زمینه فرش کرمی بوده و قیمت درنظر گرفته شده برای آن 4 میلیون و 200 هزار تومان است.

آریاک سفر

فرش دست دوم زمینه کرم

فرش بعدی ک معرفی می‌شود در ابعاد 12 متر و با رنگ زمینه کرمی برای فروش گذاشته شده است. حاشیه فرش قهوه‌ای رنگ بوده و بیشتر نقش و نگار آن هم به همین رنگ است. قیمت در نظر گرفته شده برای این فرش 12 متری 5 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

فرش سلیمان 12 متری

فرش 12 متری سلیمان با قیمت 8 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. رنگ پس زمینه این فرش شتری رنگ است. این فرش هیچ‌گونه زدگی و پارگی ندارد.

فرش نویان مرینوس ترکیه

این فرش 12 متری هزار شانه بوده و تراکم آن 3 هزار و 600 است. گل‌های فرش از نوع برجسته است. از نخ های پنبه، پلی‌استر و اکرلیک در بافت این فرش استفاده شده است. این فرش ضد آلرژی با قیمت 8 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

فرش 12 متری هزار و 200 شانه

این فرش 12 متری رنگ زمینه سورمه‌ای دارد. فرش از نوع هزار و 200 شانه است. همچنین تراکم آن 3 هزار و 600 است. نکته مهم درباره این فرش نو بودن کامل آن است به‌طوری که هنوز از داخل بسته‌بندی خارج نشده است. این فرش با قیمت 10 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز