قیمت فرش 12 متری ماشینی در بازار چند؟

فرش ماشینی-کاماپرس

در روزهای نزدیک به سال نو بسیاری از مردم به فکر نو کردن خانه و لوازم آن هستند. وسایلی چون لوازم آشپزخانه، مبل، فرش، سرویس‌خواب و … از جمله وسایلی هستند که ممکن است هر چند سال یک‌بار در خانه‌ها تعویض شوند.

در ادامه این مطلب کاماپرس با جستجو در سایت دیجی کالا پرفروش‌ترین فرش‌های ماشینی 12 متری را بررسی می‌کند.

فرش ساوین طرح کوکب

این فرش ماشینی کیفیت درجه یک داشته و با رنگ زمینه قرمز لاکی تولید شده است. فرش 320 شانه بوده و تراکم آن 960 است. جنس تار فرش از پلی‌استر و پنبه و جنس پود آن از کنف است. قیمت این محصول در دیجی‌کالا 6 میلیون و 980 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

فرش سهند مدل وی اف 15.5

فرش ماشینی سهند با رنگ زمینه کرمی یکی از فرش‌های پرفروش دیجی‌کالا است. این فرش 700 شانه بوده و میزان تراکم آن هزار و 400 است. جنس نخ تار و پود فرش به‌ترتیب از پنبه و پلی‌استر و کنف است. نخ خاب آن نیز از پلی پروپیلن است. قیمت این محصول 6 میلیون 307 هزار تومان درج شده است.

آریاک سفر

فرش زمرد مشهد مدل ریز گل کرمان

فرش 700 شانه زمرد با رنگ زمینه گردویی تولید و عرضه شده است. تراکم فرش 2 هزار و 100 بوده و جنس نخ تار آن از پلی‌استر و پنبه است. نخ پود فرش هم از جنس جوت است. این محصول که با کیفیت درجه یک تولید شده با قیمت 13 میلیون و 310 هزار تومان در فروشگاه دیجی‌کالا موجود است.

فرش ماشینی سهند کد وی اف 21 فیروزه‌ای

فرش سهند 700 شانه با قیمت 6 میلیون و 307 هزارتومان قابل خریداری است. کیفیت تولید فرش از نوع درجه یک بوده و تعداد هشت رنگ در طرح آن استفاده شده است. جنس تار این محصول از پنبه و پلی‌استر و جنس پود آن از کنف است. تراکم فرش نیزهزار و 400 است.

فرش رادین طرح قشقایی با زمینه طوسی

دیگر فرش پرفروش دیجی‌کالا فرش طرح قشقایی رادین است که از نخ‌های پنبه، پلی استر، کنف و اکرلیک هیت‌ست تولید شده است. این فرش 500 شانه رنگ زمینه طوسی داشته و رنگ غالب در آن قرمز لاکی است. قیمت فرش قشقایی رادین 16 میلیون و 922 هزار تومان است. کلاس تولید این محصول درجه یک است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز