قیمت سکه دوباره بالا می رود؟

قیمت طلا و سکه روندی کاهشی را پیش می‌برد تا جایی که سکه امامی در محدوده قیمتی 30 میلیون تومان قرار گرفت و حباب آن سقوط کرد.

به گزارش کاماپرس، برخی معامله‌گران بازار پیش‌بینی کرده‌اند که اگر قیمت سکه امامی در محدوده 30 میلیون تومانی باقی بماند، هسته جدیدی از مقاومت در بازار سکه خواهد بود. برخی دیگر نیز معتقدند در صورت عدم وجود اخبار مساعد بین‌المللی، سکه محدوده 30 میلیون تومانی را بار دیگر خواهد شکست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

سکه امامی بیش از سه میلیون و 500 هزارتومان، سکه بهار بیش از چهار میلیون تومان و ربع سکه نیز حدود یک میلیون تومان کاهش حباب داشت. سکه گرمی را می‌توان تنها سکه‌ای دانست که با 400 تومان رشد حباب همراه بود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

براساس اطلاعات بانک مرکزی، قرار بود 300 هزار ربع سکه در مرکز مبادله عرضه شود که به زمان دیگری موکول شد. برخی بر این باور بودند که کاهش قیمت طلا و سکه به سبب عرضه این میزان ربع سکه باشد که البته با تغییر زمان این عرضه، قیمت کاهشی حفظ شد.

براساس گزارش منتشر شده در تجارت‌نیوز، کارشناسان معتقدند که اگر قیمت دلار روند کاهشی را حفظ کند، قیمت طلا و سکه نیز در کانال‌های قیمتی پایین‌تری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت سکه دوباره بالا می رود؟

  1. امین گفته:

    از این خبر یا گزارش اسکرین بگیرید و ازکامنت من سکه در( اول فروردین بالای۴۰ میلیون تومان است) نظربعدی در اردیبهشت در اخبار مربوطه دیگری عرض خواهم کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز