شرایط دریافت وام 200 میلیونی بانک کشاورزی + مبلغ اقساط

لست سکند

مشتریان بانک کشاورزی که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی «طرح باران» این مجموعه هستند، باید در حوزه کشاورزی یا اصناف فعالیت داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مشتریان مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک کشاورزی باید حساب جاری بدون دسته چک یا کوتاه مدت یک درصدی داشته باشند و حداقل هم 5 میلیون تومان در سپرده‌های خود بلوکه کنند. در صورتی که سپرده کوتاه مدت باشد، طی زمان بازپرداخت اقساط به آن یک درصد سود تعلق می‌گیرد. اشخاصی امکان دریافت این تسهیلات را دارند که بین دو تا 6 ماه از زمان افتتاح سپرده آن‌ها گذشته باشد. افراد به منظور دریافت این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. میزان سود تسهیلات با توجه به طرح انتخابی مشتریان تعیین می‌شود، اما حداکثر 18 درصد اعلام شده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 24 ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 4 میلیون و 992 هزار و 410 تومان است. کل سود تسهیلات 12 میلیون و 976 هزار و 333 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 112 میلیون و 620 هزار تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

بانک کشاورزی در چه حوزه‌ای فعالیت دارد؟

بانک کشاورزی یک بانک تخصصی است که در راستای حمایت از کشاورزان فعالیت خود را آغاز کرد. در واقع این مجموعه به لحاظ نقشی که در حمایت از تولید بخش کشاورزی و تامین امنیت غذایی مردم دارد، حائز اهمیت است. این بانک در قالب انواع طرح‌ها و تسهیلات به مشتریان واجد شرایط خود که شغل کشاورزی و دامداری دارند، کمک می‌کند.

این بانک علاوه بر پرداخت تسهیلات به بخش کشاورزی، در زمینه اعطای وام‌های تکلیفی اعم از فرزندآوری، ازدواج، کمک به مددجویان بهزیستی و … فعالیت دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کشاورزی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شرایط دریافت وام 200 میلیونی بانک کشاورزی + مبلغ اقساط

  1. کشاورز فقیر گفته:

    این وام با این درصد به درد خودشون میخوره … اگه واقعا اهدافشون کمک به کشاورزان است با ۴ درصد وام بدن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز