جزئیات وام 200 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون

مشتریان بانک توسعه تعاون که کمبود نقدینگی دارند و مایل به دریافت وام 200 میلیونی «طرح توسکا» این مجموعه هستند، باید در یکی از شعب آن سپرده بلندمدت داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از افرادی که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون هستند، باید حداقل یک ماه از خواب سپرده‌شان گذشته باشد. ضمانت اصلی این تسهیلات مسدودی سپرده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات مذکور 48 ماه اعلام شده که سپرده نیز طی همین مدت مسدود خواهد بود. طی این مدت به اصل سپرده متقاضیان وام سود 2 یا 4 یا 7 درصدی تعلق خواهد گرفت. میزان این سود برحسب سود وام تعیین می‌شود. سود وام هم برحسب مدت زمان بازپرداخت متفاوت بوده، اما حداکثر به 18 درصد می‌رسد. لازم به ذکر است که مشتریان حقوقی نیز امکان دریافت این تسهیلات را دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود 10 درصدی و حداکثر مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 2 میلیون و 536 هزار و 258 تومان است. کل سود تسهیلات، 21 میلیون و 740 هزار و 400 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 120 میلیون و 536 هزار و 666 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

هدف شکل گیری بانک توسعه تعاون و برخی از افتخارات آن

بانک توسعه تعاون با هدف تخصیص منابع و کمک به تامین سرمایه کارآفرینان به منظور ایجاد اشتغال جدید و کمک به بنگاه‌های اقتصادی، تشویق و تقویت اشخاص حقیقی و حقوقی برای سرمایه گذاری به شکل تعاونی و نوآوری و ابداع در زمینه نهادسازی مالی تعاونی و توسعه فرآیندهای شغلی و حرفه‌ای و … شکل گرفت.

بانک توسعه تعاون تاکنون لوح هفدمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، جایزه مسئولیت اجتماعی 1400 و … را به دست آورده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز