قیمت آپارتمان 70 متری در تهرانپارس

لست سکند

بررسی قیمت خانه‌ در تهران نشان می‌دهد که متقاضی برای خرید آپارتمان 70 متری در تهرانپارس در کمترین حالت باید مبلغی حدود 3 میلیارد تومان بپردازد.

کاماپرس در ادامه قیمت 6 آپارتمان 70 متری در تهرانپارس را بررسی می‌کند؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*آپارتمان 70 متری در تهرانپارس شرقی با عمر بنا 22 سال متری 47 میلیون و 142 هزارتومان قیمت‌گذاری شده و متقاضی برای خرید این بنا باید 3 میلیارد و 300 میلیون تومان بپردازد. از امکانات این آپارتمان می‌توان به پارکینگ، 2 اتاق و انباری اشاره کرد.

*واحد ساخته شده در سال 85 با قیمت 4 میلیارد و 500 میلیون تومان قابل خریداری است. از امکانات این آپارتمان 70 متری در تهرانپارس غربی که در طبقه سوم واقع شده می‌توان به 2 اتاق، پارکینگ و انباری اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

*براساس آگهی‌های فروش، آپارتمان 70 متری دوخوابه در تهرانپارس شرقی 5 میلیارد و 100 میلیون تومان قیمت دارد. قیمت هر متر این واحد واقع در طبقه سوم 72 میلیون و 857 هزارتومان است و امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری دارد.

بیشتر بخوانید:

*واحدی با عمر بنا 5 سال با بودجه 6 میلیارد و 300 میلیون تومان به فروش می‌رسد. از امکانات این آپارتمان 70 متری در تهرانپارس غربی می‌توان به آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد. این واحد در طبقه دوم واقع شده و هر متر آن 90 میلیون تومان قیمت دارد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

*آپارتمان 70 متری تکخوابه در تهرانپارس غربی 6 میلیارد و 500 میلیون تومان اگهی شده است. این واحد در طبقه اول واقع شده و امکاناتی همچون پارکینگ و انباری دارد. قیمت هر متر این واحد با عمر بنا 18 سال 92 میلیون و 857 هزارتومان است.

*متقاضی خرید واحد 70 متری در تهرانپارس غربی باید 7 میلیارد تومان پرداخت کند. این واحد در طبقه پنجم واقع شده و دارای امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری است. قیمت هر متر این واحد دو خوابه با سن بنا 2 سال100 میلیون تومان تعیین شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز