قیمت آپارتمان لوکس در ولنجک

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بسیاری از متقاضیان مسکن برای خرید آپارتمان لوکس جستجو می‌کنند. آگهی‌های فروش نشان می‌دهد به سبب افزایش قیمت خانه در تهران ، قیمت هر متر مربع آپارتمان لوکس در ولنجک از 220 میلیون تومان شروع می‎شود.

کاماپرس در ادامه قیمت 6 آپارتمان لوکس در ولنجک را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*آپارتمان 183 متری در برج باغ ولنجک 40 میلیارد و 260 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد با عمر بنا 9 سال در طبقه سوم واقع شده و امکاناتی همچون 3 اتاق، آسانسور، پارکینگ، انباری، استخر، سونا، اتاق ماساژ، سالن ورزشی، کارواش و غیره دارد.

*خریدار با بودجه 50 میلیارد تومان می‌تواند واحدی 192 متری در ولنجک خریداری کند. این واحد نوساز در طبقه دوم واقع شده که از امکانات آن می‌توان به آسانسور، پارکینگ، انباری، 3 اتاق، سیستم مدیریت واحد، بالکن قابل چیدمان، لابی، لابی‌من، استخر، سونا خشک، جکوزی، سرایدار مقیم، تیم تاسیساتی و غیره اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

*آپارتمان 185 متری واقع در طبقه دوم در محله ولنجک 53 میلیارد و 650 میلیون تومان قیمت دارد. این واحد در سال 99 ساخته شده و دارای امکاناتی همچون 3 اتاق، آسانسور، پارکینگ، انباری، لابی، روف گاردن، کلوزت، لاندری، سالن اجتماعات و غیره است. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

*واحد 198 متری در برج باغ مدرن ولنجک واقع در طبقه نهم 59 میلیارد تومان قیمت دارد. قیمت هر متر این آپارتمان با عمر بنا 3 سال 297 میلیون و 979 هزارتومان است و امکاناتی همچون سه اتاق، آسانسور، پارکینگ، انباری، لابی، استخر، جکوزی، سیستم هوشمند، لابی و غیره دارد.

بیشتر بخوانید:

*واحد 200 متری نوساز دیگر آپارتمان لوکس ولنجک به شمار می‌رود که 60 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد نوساز در طبقه نهم واقع شده که از امکانات آن می‌توان 3 اتاق، آسانسور، پارکینگ، انباری، سالن اجتماعات، سالن ورزش، سالن اجتماعات، روف گاردن و غیره را نام برد. قیمت هر متر این واحد 300 میلیون تومان است.

*قیمت دیگر آپارتمان لوکس در ولنجک 70 میلیارد تومان است. این واحد یا عمر بنا یک سال در طبقه نهم واقع شده و امکاناتی همچون انباری، پارکنیگ، آسانسور، 3 اتاق، لابی، تی وی روم، سالن اجتماعات، سالن ورزش، سونا، استخر، 10 متر تراس و غیره دارد. متقاضی برای هر متر این واحد باید 350 میلیون تومان بپردازد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان لوکس در ولنجک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز