قیمت آپارتمان ارزان در فاز 4 پرند

تور لحظه آخری-کاماپرس

بررسی آگهی‌های سایت فروش مسکن نشان می‌دهد قیمت آپارتمان در پرند از متری حدود 12 میلیون تومان شروع می‌شود و در حال حاضر آپارتمان ارزان در فاز 4 پرند 900 میلیون تومان قیمت دارد.

از آنجایی که در حال حاضر محدوده‌ها اطراف تهران متقاضیان بسیاری پیدا کرده کاماپرس در ادامه قیمت 6 آپارتمان ارزان در فاز 4 پرند را بررسی می‌کند؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*آپارتمان 78 متری دوخوابه در فاز 4 پرند 900 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه دوم واقع شده و آسانسور دارد. متقاضی برای هر متر این آپارتمان باید 11 میلیون و 538 هزارتومان بپردازد.

*آپارتمان 50 متری نوساز در فاز 4 پرند با قیمت 960 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد تکخوابه در طبقه ششم قرار گرفته و امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری دارد.

راز آسمان پایتخت

*آپارتمان 64 متری با عمربنا 4 سال در طبقه دوم واقع در فاز 4 پرند با پرداخت 990 میلیون تومان قابل خریداری است. قیمت هر متر این واحد تکخوابه 15 میلیون و 468 هزارتومان تعیین شده است.

قیمت آپارتمان ارزان در فاز 4 پرند بیش از یک میلیاردتومان

*بودجه موردنیاز برای خرید آپارتمان 50 متری ساخته شده در سال 1400 واقع در فاز 4، یک میلیارد تومان است. این واحد در طبقه پنجم واقع شده و امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری دارد.

بیشتر بخوانید:

*خریدار با بودجه یک میلیارد و 20 میلیون تومان می‌تواند واحدی 64 متری در فاز 4 پرند خریداری کند. این واحد تکخوابه در سال 96 ساخته شده و در طبقه دوم واقع شده است. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

*آپارتمان 70 متری با عمر بنا 5 سال واقع در فاز 4 پرند یک میلیارد و 90 میلیون تومان قیمت دارد. از امکانات این واحد دو خوابه واقع در طبقه چهارم می‌توان به آسانسور و انباری اشاره کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان ارزان در فاز 4 پرند

  1. فاضل گفته:

    در کلیه فازهای پرند قیمت ۷۵متری فول کمتر از ۱میلیارد و۴۵۰میلیون وجود ندارد شاید قیمت‌های گزارشتان مربوط به چهار ماه پیش است

  2. مینا گفته:

    من خودم رفتم اصلا زیر یه میلیارد خورده ی ندارن ،وسط بیابون اینقدر گرون آخه ،سازه های کارکرده و مستعمل 👎

  3. فرهاد گفته:

    دقیقا یک ماه قبل از اصفهان رفتم پرند قیمت‌های آپارتمانهای که فاز ۶ بود و خام از یک میلیارد کمتر نبود جایی که مملو از سگ ولگرد بود در فاز صفر هم قیمت‌ها حدود ۳ میلیارد من هم بدون خرید برگشتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز