معرفی 7 فرش آشپزخانه مدرن + قیمت

لست سکند

با توجه به نوع دکوراسیون خانه و سبک آن می‌توان از انواع فرش‌های آشپزخانه با طرح‌های متفاوت استفاده کرد. فرش‌هایی با طراحی مدرن مدتی است که وارد بازار شده و محبوبیت پیدا کرده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس با بررسی سایت فروشگاه ماهور هفت فرش آشپزخانه مدرن و قیمت آنها را بررسی می‌کند.

فرش فومی آشپزخانه کد 51

در قسمت زیرین این فرش یک لایه فوم استفاده شده تا از سر خوردن آن بر روی سطوح جلوگیری شود. طراحی این فرش ماشینی از نوع مدرن بوده و رنگ آبی و سفید در آن غالب است. قیمت این فرش 1 میلیون 500 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

فرش آشپزخانه ماهور 58

این فرش با طراحی مدرن 1 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد. پس زمینه فرش کرمی رنگ است. این فرش از نوع فومی است و بر روی سرامیک یا پارکت لغزش ندارد.

بیشتر بخوانید:

فرش آشپزخانه طرح سنگی

سایز این فرش چهار متر است و قیمت 1 میلیون و 500 هزار تومانی دارد. در قسمت زیرین فرش یک لایه فوم برای جلوگیری از لغزش آن به کار رفته است. به‌علاوه این فوم خاصیت عایق بودگی نسبت به گرما و سرما دارد.

فرش آشپزخانه ماهور ‌57

این فرش مدرن پس‌زمینه توسی رنگ دارد و به دلیل رنگ و طراحی خنثی با انواع دکوراسیون‌ها هماهنگ می‌شود. فرش ماهور از نوع فومی بوده و جنس نخ آن از پلی‌استر است. قیمت اندازه چهارمتری این فرش 1 میلیون و 500 هزار تومان است.

فرش آشپزخانه مدرن 301

این فرش حاشیه خاکستری و زمینه کرم رنگ دارد. جنس نخ فرش از پلی‌استر است. این فرش در ابعاد 5/1، 4، 6، 9 و 12 متری موجود است. قیمت این فرش با توجه به اندازه آن از 800 تا 6 میلیون و 400 هزار تومان متفاوت است.

فرش آشپزخانه مدل 18 ماهور

رنگ غالب در این فرش سفید است و به همین دلیل با انواع دکوراسیون‌ها هماهنگ می‌شود. علاوه بر سفید و مشکی رنگ طلایی نیز در طراحی فرش به کار رفته است. قیمت اندازه چهارمتری این فرش فومی 2 میلیون تومان است.

فرش آشپزخانه 310 ماهور

این فرش 500 شانه طراحی مدرنی داشته و رنگ غالب در آن کرمی است. این فرش در اندازه‌های 5/1، 4، 6، 9 و 12 متری قابل خریداری است. قیمت فرش ماهور با توجه به اندازه از 800 هزار تومان تا 6 میلیون و 400 هزار تومان متفاوت است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز