قیمت فرش 9 متری در بازار چند؟

عمر مفید فرش‌های ماشینی به 10 سال می‌رسد؛ با این حال تغییرات در ترندهای دکوراسیون زمان تعویض فرش‌ها را کاهش داده است. فرش‌ها در اندازه‌های مختلفی مانند دو، چهار، شش، 9 متری و … در بازار موجود هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس با جستجو در سایت دیجی‌کالا پرفروش‌ترین فرش‌های 9 متری را معرفی می‌کند.

فرش دنیای فرش مدل ماهور

کیفیت تولید این فرش ماشینی درجه یک است. تراکم این فرش 700 شانه بوده و نخ تار آن از جنس پلی‌استر است. نخ پود فرش ماهور پلی‌پروپیلن است. رنگ غالب در این فرش طیف رنگ توسی است. قیمت این محصول 3 میلیون و 300 هزار تومان است.

آریاک سفر

فرش ماشینی مدل مدرن طرح فرانسوی زمینه طوسی

این فرش در سبک مدرن طراحی شده و رنگ پس زمینه آن توسی و رنگ نقش و نگارهای آن کرمی و نسکافه‌ای است. این محصول از نوع 420 شانه بوده و جنس نخ‌های آن از پنبه و پلی‌استر است. قیمت این محصول در سایت دیجی‌کالا 5 میلیون و 450 هزارتومان است.

فرش ماشینی طرح کالرفول کد 08

فرش کالرفول که با کیفیت درجه یک تولید شده هزار شانه است. تراکم پود فرش 700 در هر متر است. جنس نخ‌های به کار رفته در تولید فرش از پنبه است. رنگ زمینه این محصول توسی بوده و با قیمت 5 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

فرش محتشم طرح چهل تکه

جنس نخ‌های فرش محتشم از پلی‌استر فرآوری شده است. فرش 700 شانه بوده و تراکم آن 3 هزار است. ویژگی خاص این محصول عدم پرزدهی و ضد آلرژی بودن است. میزان ضخامت فرش هشت میلی‌متر است. قیمت فرش چهل تکه محتشم 7 میلیون 300 هزار تومان است.

فرش ماشینی سهند با زمینه پیازی

قیمت این فرش 9 متری 2 میلیون و 600 هزار تومان است. کیفیت تولید فرش درجه یک بوده و رنگ‌های غالب در طرح آن پیازی و گلبهی هستند. این فرش 320 شانه است. جنس نخ تار و پود فرش سهند به ترتیب از پلی‌استر و پنبه و کنف است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز