قیمت طلا روز 27 اردیبهشت ماه 1401/ نرخ سکه نزولی شد

قیمت هر گرم طلای 18 عیار با افت 2 هزار و 300 تومانی نسبت به روز قبل، در محدوده یک میلیون و 376 هزار و 900 تومانی قرار گرفت. نرخ سکه هم در مقایسه با دیروز کاهش 0.17 درصدی را تجربه کرد و 14 میلیون و 80 هزار تومان شد. امروز تنها نرخ دلار اندکی کم شد و همین موضوع قیمت طلا و سکه را کاهشی کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت طلا و سکه با وجود رشد نرخ اونس، عقب نشینی کرد. امروز اونس بعد از تجربه یک دوره کاهش قیمتی طولانی، توانست بار دیگر محدوده‌های قیمتی بالاتر را تجربه کند. امروز نرخ اونس نسبت به روز گذشته 0.91 درصد بالا رفت و در محدوده هزار و 829 دلاری قرار گرفت. از لحاظ فنی قیمت طلا مقاومت هزار و 836 دلاری را پیش رو دارد که اگر از آن عبور کند، امکان رشد قیمتی بیشتر آن فراهم خواهد شد. هم اکنون سرمایه گذاران بازار طلا منتظر سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، هستند. این سخنرانی روی مسیر قیمتی طلا در آینده موثر خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

رشد تقاضای منطقی با کاهش نرخ سکه

اما گذشته از دیدگاه‌های مطرح شده، امکان کاهش دوباره نرخ اونس هم وجود دارد. در صورتی که نرخ اونس مجدد کاهشی شود، در محدوده هزار و 808 دلاری از حمایت قوی برخوردار است. سپس نقطه حمایتی مهم بعدی اونس در کانال هزار و 700 دلاری و مرز هزار و 786 دلاری قرار دارد.

آریاک سفر

البته رشد نرخ اونس باعث خواهد شد تا ارزش معاملاتی سکه بالا برود و حباب این فلز گرانبها کوچک‌تر شود. تا شب گذشته حباب سکه به 6 درصد رسیده بود. کاهش حباب، ریسک معاملات را کمتر کرده و باعث جذب تقاضاهای منطقی می‌شود.

اطلاعات عمومی:

سکه گرمی چیست؟

سکه‌های گرمی با وزن یک گرم به بازار طلای ایران ورود پید کردند. عیار این سکه‌ها 900 در هزار بوده و وزن آن‌ها هم به 1.01 گرم می‌رسد. این سکه‌ها سال 1389 وارد بازار شدند و گزینه‌های مناسبی برای سرمایه گذاری خرد محسوب می‌شوند. هم اکنون قیمت این سکه‌ها در بازار ایران به 2 میلیون و 802 هزار تومان می‌رسد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز