قیمت طلا روز 26 اردیبهشت ماه 1401/ ریزش نرخ سکه ادامه دارد؟

امروز قیمت  هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 0.05 درصد کم شد و در محدوده یک میلیون و 379 هزار و 200 تومانی قرار گرفت. نرخ سکه هم در مقایسه با دیروز 190 هزار تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 14 میلیون و 105 هزار تومان رسید. به نظر افت نرخ اونس، نزول قیمتی طلا و سکه بازار داخلی را رقم زد و باعث اصلاح قیمتی این فلزات گرانبها شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هم اکنون نرخ اونس در پایین‌ترین قیمت چند سال اخیر قرار گرفته و با افت 0.44 درصدی نسبت به دیروز در محدوده هزار و 804 دلاری قرار دارد. با رشد شدید نرخ بهره و قرار گرفتن شاخص دلار در بالاترین میزان ارزش خود، نزول نرخ اونس بیشتر و بیشتر شد و همچنان هم ادامه دارد. هر چند که به نظر تحلیلگران امکان کاهش بسیار شدید نرخ اونس دور از انتظار است و احساسات ریسک گریز مانع از کاهش بیشتر قیمت این فلز گرانبها خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

انتظار سکه بازان درباره نرخ سکه

همزمان با تداوم افت قیمت اونس، نرخ طلا و سکه بازار داخلی هم اصلاح شد. این موضوع باعث شده تا حباب سکه اندکی کاهش پیدا کند. در صورتی که نرخ دلار هم کاهشی شود، افت بیشتر قیمت طلا و سکه اتفاق خواهد افتاد. هر چند که برخی از سکه بازان نسبت به ادامه رشد قیمت دلار و اثرگذاری آن روی قیمت سکه امیدوار هستند. حتی برخی فعالان بازار سکه معتقدند که به زودی دلار قیمت 32 هزار تومانی را تجربه خواهد کرد و این مسئله نرخ طلا و سکه را به کانال‌های بالاتر قیمتی خواهد رساند.

اطلاعات عمومی:

مطالبی درباره ریع سکه

ربع سکه یکی از انواع سکه است که در ایران، توسط بانک مرکزی ضرب می‌شود. عیار این فلز گرانبها 22 است و وزن آن هم به 2.03 گرم می‌‌رسد. ربع سکه 14 میلیمتر قطر دارد و در حال حاضر نرخ آن به 50 هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته در محدوده 4 میلیون و 902 هزار تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز