قیمت طلا روز 1 تیر 1401/ نرخ سکه دنباله رو بازار ارز است

لست سکند

قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 5 هزار و 100 تومان بالا رفته و به مرز یک میلیون و 444 هزار و 100 تومانی رسیده است. نرخ سکه نیز در مقایسه با دیروز 0.6 درصد بیشتر شده و در محدوده 15 میلیون و 605 هزار تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز قیمت دلار بازار آزاد اندکی رشد پیدا کرد، اما نرخ اونس باز کم شد. نرخ اونس نسبت به روز گذشته 5.3 درصد کم شد و به مرز هزار و 829 دلاری رسید. با این حال قیمت طلا و سکه بازار داخلی نسبت به تغییرات نرخ اونس بی‌تفاوت بود و تنها به بازار ارز توجه داشت. به همین دلیل نرخ این فلزات گرانبها در روز جاری بیشتر شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

افت چشمگیر نرخ اونس و رشد قیمت معاملاتی سکه باعث شده تا روز به روز حباب آن افزایش پیدا کند. هم اکنون فاصله ارزش ذاتی سکه با نرخ معاملاتی آن از یک میلیون و 800 هزار تومان فراتر رفته و این موضوع ریسک معاملات سکه را بیشتر می‌کند.

راز آسمان پایتخت

امروز نرخ نیم سکه 0.8 درصد در مقایسه با دیروز بیشتر شد و به مرز 8 میلیون و 550 هزار تومانی رسید. قیمت ربع سکه هم با افزایش 0.9 درصدی نسبت به دیروز، 5 میلیون و 500 هزار تومان شد. نرخ سکه گرمی نیز در مقایسه با روز قبل 1.6 درصد بالاتر رفت و به مرز 3 میلیون و 100 هزار تومانی رسید.

اطلاعات عمومی:

کمترین مزد ساخت مربوط به چه نوع طلایی است؟

کمترین دستمزد ساخت مربوط به النگوها است. بعد از آن زنجیرها و خرده ریزه‌هایی شبیه آویزهای کوچک کمترین میزان اجرت ساخت را دارند. اجرت ساخت هر قطعه طلا هر ساله توسط اتحادیه طلا و جواهر اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز