قیمت سکه در مرز کانال 10 میلیونی

قیمت سکه امروز روند نزولی داشت و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز (11 مرداد) در مرز کانال 10 میلیون تومان ایستاد.

به گزارش کاماپرس، اگرچه در هفته گذشته قیمت سکه روندی صعودی را طی کرد، اما امروز یکشنبه هر قطعه سکه تمام بهار آزادی، برای ساعاتی به کانال ۱۰ میلیون تومان بازگشت اما دوباره رشد کرد و به بهای ۱۱ میلیون و ۸۵ هزار تومان معامله شد.
روز گذشته (شنبه 10 مرداد ماه) هم قیمت سکه تمام بهار آزادی افت کرد و هر قطعه سکه امامی ۱۱,۳۰۰,۰۰۰ (یازده میلیون و سیصد هزار) تومان معامله شد و نسبت به ۲ روز پیش خود، کاهش ۰.۵۳ درصدی داشت.
بررسی ها نشان می دهد که بازار، امروز (یکشنبه، دوازدهم مرداد) نوسان قابل توجهی را تجربه کرد، اما در نهایت روندی نزولی داشت.
افت قیمت سکه در دو روز گذشته در شرایطی است که روند قیمتی هر اونس طلا در بازارهای جهانی صعودی بوده و با توجه به رکورد شکنی فلز زرد، کارشناسان اقتصادی پیش بینی می کردند که افزایش قیمت طلا بر بازارهای ایران هم اثرگذار باشد اما بررسی بازار سکه پایتخت، نشان از کاهش قیمت ها دارد.
قیمت سکه طرح قدیم و نیم سکه

به گزارش ایرنا، امروز در ساعت ۱۴ هر قطعه سکه طلای تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به آخرین روز معاملات در روز گذشته به قیمت ۱۱ میلیون و ۸۵ هزار تومان معامله شد.
سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم هم کاهش ۳۰۰ تومانی داشت و به قیمت ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.
نیم سکه پنج میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تعیین قیمت شد.
همچنین یک گرم طلای خام ۱۸عیار هم به ارزش یک میلیون و ۴۴ هزار تومان فروخته شد و هر مثقال طلا هم با بهای چهار میلیون و ۵۲۵ هزار تومان به فروش رسید.
انس جهانی هم امروز روند صعودی خود را متوقف کرد و به همان بهای روز گذشته به قیمت یک هزار و ۹۷۷ دلار معامله شد.

آریاک سفر

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز