قیمت روز طلا 27 اسفند 1401/ نرخ سکه باز هم به کانال 30 میلیونی خواهد رسید؟

لست سکند

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دو روز قبل 189 هزار تومان بالاتر رفت و به مرز 2 میلیون و 504 هزار تومان رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با پنج شنبه قبل 75 هزار تومان افزایش داشت و در محدوده 28 میلیون و 860 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز 34.9 درصد بالا رفت و به مرز هزار و 989 دلاری رسید. موجی از بحران‌های بانکی قیمت اونس طلا را در بازارهای جهانی تکان داد و باعث شده تا شمش در مسیر بزرگ‌ترین رشد هفتگی خود در سه سال گذشته قرار گرفته است. تحلیلگران بر این باور هستند که به زودی قیمت طلا در مرز 2 هزار دلاری قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نرخ نیم سکه نسبت به دو روز پیش 600 هزار تومان بیشتر شد و به مرز 18 میلیون و 600 هزار تومانی رسید. قیمت ربع سکه نیز در مقایسه با پنج شنبه 300 هزار تومان بالا رفت و در محدوده 11 میلیون و 300 هزار تومانی قرار گرفت. اما نرخ سکه گرمی تغییر نکرده و همچنان در مرز 6 میلیون و 700 هزار تومانی خرید و فروش می‌شود.

نرخ سکه در روز آینده به کدام سمت و سو خواهد رفت؟

سکه دائما نوسان قیمتی دارد و در برخی مقاطع زمانی نزدیک کانال 30 میلیون تومان خرید و فروش شد. البته برخی از فعالان باور دارند که معاملات در روزهای انتهایی سال چندان اعتباری ندارند. هم اکنون حباب سکه در سطح بالایی قرار گرفته و همین مسئله، نگهداری این فلزگرانبها را با آسیب پذیری بیشتری مواجه می‌کند. به نظر معامله گران، نرخ سکه در روز آینده به رفتار بازیگران این بازار و نحوه خرید و فروش آن‌ها بستگی خواهد داشت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز