قیمت روز طلا 25 اسفند 1401/ نرخ سکه نزولی شد

امروز به رغم کاهش قیمت دلار، نرخ طلا در مدار صعودی بود. هم اکنون قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به دیروز 5 هزار و 300 تومان بیشتر شده و به مرز 2 میلیون و 321 هزار و 800 تومانی رسیده است. اما نرخ سکه هم در مقایسه با روز قبل 6 هزار تومان کاهش داشته و در محدوده 28 میلیون و 795 هزار تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس نسبت به روز قبل 0.1 درصد بالاتر رفت و در محدوده هزار و 923 دلاری توقف کرد. به نظر کارشناسان و فعالان بازار طلای جهانی، بحران‌های بانکی در حال تبدیل شدن به یک دومینو هستند و این موضوع سرمایه گذاران را به سمت خرید و ذخیره بیشتر طلا سوق می‎دهد. به همین دلیل قیمت این فلزگرانبها به صورت روزانه در حال رشد است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل تغییری نداشت و در همان محدوده 18 میلیون تومانی خرید و فروش شد. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با روز گذشته بدون تغییر باقی ماند و همان محدوده 10 میلیون و 900 هزار تومانی را حفظ کرد. قیمت سکه گرمی نسبت به دیروز 200 هزار تومان بالا رفت و به مرز 6 میلیون و 800 هزار تومانی رسید.

علت نوسان نرخ سکه و طلا چیست؟

شربیانی، نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، در مصاحبه با سایت طلا اعلام کرد که در جریان معاملات روز جاری قیمت طلا و سکه برخلاف رشد 30 دلاری اونس، با نوسان همراه شد. شربیانی پیش بینی کرده که نرخ فلزات گرانبهای داخلی در روزهای آینده با نوسان همراه باشد. این مقام مسئول اعلام کرده که حباب سکه نسبت به دیروز 300 هزار تومان کم شده و به مرز 6 میلیون تومانی رسیده است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز