قیمت روز طلا 27 اسفند 1401/ نرخ سکه باز هم به کانال 30 میلیونی خواهد رسید؟

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دو روز قبل 189 هزار تومان بالاتر رفت و به مرز 2 میلیون و 504 هزار تومان رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با پنج شنبه قبل 75 هزار تومان افزایش داشت و در محدوده 28 میلیون و 860 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز 34.9 درصد بالا رفت و به مرز هزار و 989 دلاری رسید. موجی از بحران‌های بانکی قیمت اونس طلا را در بازارهای جهانی تکان داد و باعث شده تا شمش در مسیر بزرگ‌ترین رشد هفتگی خود در سه سال گذشته قرار گرفته است. تحلیلگران بر این باور هستند که به زودی قیمت طلا در مرز 2 هزار دلاری قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نرخ نیم سکه نسبت به دو روز پیش 600 هزار تومان بیشتر شد و به مرز 18 میلیون و 600 هزار تومانی رسید. قیمت ربع سکه نیز در مقایسه با پنج شنبه 300 هزار تومان بالا رفت و در محدوده 11 میلیون و 300 هزار تومانی قرار گرفت. اما نرخ سکه گرمی تغییر نکرده و همچنان در مرز 6 میلیون و 700 هزار تومانی خرید و فروش می‌شود.

نرخ سکه در روز آینده به کدام سمت و سو خواهد رفت؟

سکه دائما نوسان قیمتی دارد و در برخی مقاطع زمانی نزدیک کانال 30 میلیون تومان خرید و فروش شد. البته برخی از فعالان باور دارند که معاملات در روزهای انتهایی سال چندان اعتباری ندارند. هم اکنون حباب سکه در سطح بالایی قرار گرفته و همین مسئله، نگهداری این فلزگرانبها را با آسیب پذیری بیشتری مواجه می‌کند. به نظر معامله گران، نرخ سکه در روز آینده به رفتار بازیگران این بازار و نحوه خرید و فروش آن‌ها بستگی خواهد داشت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز