قیمت روز طلا 24 اردیبهشت 1402/ امکان ریزش بیشتر قیمت فلزات گرانبها وجود دارد؟

ژیوار

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 17 هزار و 300 تومان بالا رفت و به مرز 2 میلیون و 588 هزار و 200 تومانی رسید. نرخ سکه هم در مقایسه با روز گذشته 84 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 31 میلیون و 385 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس نیز مانند قیمت دلار بازار داخلی ریزش پیدا کرد. هم اکنون نرخ اونس نسبت به دو روز پیش 0.2 درصد کم شده و به مرز 2 هزار و 11 دلاری رسیده است. در صورتی که کاهش نرخ اونس ادامه داشته باشد، احتمال افت بیشتر قیمت طلا و سکه دور از انتظار نیست و شاید رکود بیشتر بازار فلزات گرانبها اتفاق بیفتاد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

امروز قیمت نیم سکه برخلاف سکه امامی تغییری نداشت و در همان محدوده 18 میلیون و 200 هزار تومانی خرید و فروش شد. اما قیمت ربع سکه نسبت به روز قبل 40 هزار تومان دیگر بالا رفت و به مرز 11 میلیون و 440 هزار تومانی رسید. نرخ سکه گرمی هم در مقایسه با روز گذشته 10 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 6 میلیون و 610 هزار تومانی قرار گرفت.

زوج‌های جوان قدرت خرید حلقه طلا را ندارند!

این روزها رشد سرسام آور قیمت طلا و سکه باعث شده تا زوج‌های جوان برای خرید این فلزات گرانبها قدرت نداشته باشند. یوسف تقی زادگان، رئیس اتحادیه طلا، جواهر و نقره مشهد، در این خصوص بیان کرده که امروز زوج‌های جوان به دلیل رشد قیمت طلا نسبت به سال گذشته و نداشتن قدرت خرید طلا، حلقه نقره می‌خرند. به گفته تقی زادگان، رکود بازار طلا بیش از اندازه سنگین شده و خرید و فروش چندانی در آن اتفاق نمی‌افتاد.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز