قیمت روز طلا 2 بهمن 1401/ نرخ سکه مرز 25 میلیونی را در هم شکست

افزایش نرخ دلار باز هم روی قیمت طلا و سکه اثر گذاشت و آن‌ها را صعودی کرد. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 3.41 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز 2 میلیون و 134 هزار و 800 تومان رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 603 هزار تومان دیگر افزایش پیدا کرد و در محدوده 25 میلیون و 153 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس، همانند دلار بازار داخلی، رشد پیدا کرد. در حال حاضر قیمت اونس نسبت به دو روز پیش 0.01 درصد بیشتر شده و به مرز هزار و 926 دلاری رسیده است. برخی از تحلیلگران معتقدند در صورتی که ارزش دلار دوباره کاهش پیدا کند، قیمت انواع فلزات گرانبها رشد خواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

رشد نرخ سکه و خرید بیشتر سکه بازان!

امروز نرخ نیم سکه نسبت به روز قبل 3.35 درصد رشد قیمتی را تجربه کرد و به مرز 14 میلیون و 900 هزار تومان رسید. قیمت ربع سکه نیز در روز جاری نسبت به دیروز 3.88 درصد بالا رفت و در محدوده 10 میلیون و 300 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه گرمی هم رشد قیمتی 300 هزار تومانی را تجربه کرد و 5 میلیون و 300 هزار تومان شد.

رشد دوباره و قابل توجه نرخ دلار، جسارت سکه بازان را بیش از پیش افزایش داد و به همین دلیل خریداران بیشتری در بازار این فلزگرانبها حضور پیدا کردند. سکه بازان این روزها به تداوم رشد نرخ دلار و اونس امیدوار هستند و به همین دلیل همچنان به خرید این فلزگرانبها ادامه می‌دهند. در صورتی که نرخ دلار به هر دلیلی طی روزهای آینده اصلاح یا رشد آن متوقف شود احتمال کاهش قیمت سکه دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز