قیمت روز طلا 1 بهمن 1401/ امروز نرخ سکه 24 میلیون تومان شد!

پیشروی نرخ طلا و سکه طی یک هفته گذشته توقف نداشت و همچنان ادامه دارد. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به دو روز قبل 1.37 درصد دیگر بیشتر شد و به مرز 2 میلیون و 61 هزار و 900 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با پنج شنبه قبل 901 هزار تومان بالا رفت و در محدوده 24 میلیون و 550 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس هم نسبت به روز قبل 0.01 درصد پیشروی کرد و به مرز هزار و 926 دلاری رسید. با وجود تداوم رشد نرخ اونس، تحلیلگران معتقدند به زودی نرخ این فلزگرانبها کاهش پیدا خواهد کرد. در واقع به اعتقاد گروهی از تحلیلگران، دلار آمریکا تا اندازه‌ای تثبیت شده و احتمالا نرخ اونس در هفته‌های آینده در مدار نزولی حرکت خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

پیش بینی قبلی تحلیلگران از نرخ سکه در روز جاری

امروز قیمت نیم سکه نسبت به دو روز پیش 600 هزار تومان دیگر پیش روی کرد و به مرز 14 میلیون و 400 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با پنج شنبه قبل 4.04 درصد بالاتر رفت و در محدوده 9 میلیون و 900 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه گرمی نسبت به دو روز گذشته تغییری نداشت و در همان مرز 5 میلیون تومان خرید و فروش شد.

قبلا تحلیلگران بازار سکه پیش بینی کرده بودند، در صورتی که در اثر تداوم رشد نرخ دلار و طلای جهانی، قیمت سکه مرز حساس 23 میلیون و 800 هزار تومانی را پشت سر بگذارد، احتمال ورود آن به کانال جدید قیمتی دور از انتظار نخواهد بود. تداوم رشد قیمت سکه خریداران جدیدی را وارد بازار این فلزگرانبها می‌کند و باعث پیشروی بیش از پیش قیمتی آن خواهد شد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز