قیمت روز طلا 28 دی 1401/ نرخ سکه مرز 22 میلیونی را رد کرد

لست سکند

قیمت انواع سکه و طلا امروز هم در مدار صعودی حرکت کرد. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 29 هزار و 800 تومان افزایش پیدا کرد و به مرز 2 میلیون و 12 هزار و 700 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 498 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 22 میلیون و 597 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رشد قیمت دلار به همراه افزایش نرخ اونس سبب شد تا انواع سکه و طلا افزایش قیمتی قابل توجه را تجربه کنند. امروز قیمت اونس طلا نسبت به روز قبل 6.7 درصد بیشتر شد و در محدوده هزار و 915 دلاری قرار گرفت. سرمایه گذاران در روز جاری منتظر انتشار اطلاعات مربوط یه شاخص قیمت مصرف کننده و خرده فروشی آمریکا هستند تا درباره نگهداری یا فروش این فلزگرانبها تصمیم گیری کنند. در صورتی که این دو آمار نیز با اونس همراهی کند، امکان رشد بیشتر قیمت آن و عبور از کانال 2 هزار دلاری دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نرخ سکه باز هم افزایش خواهد داشت؟

امروز نیم سکه نسبت به روز گذشته 2.99 درصد افزایش پیدا کرد و در محدوده 13 میلیون و 350 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با روز قبل 8.69 درصد بیشتر شد و به مرز 9 میلیون و 200 هزار تومان رسید. قیمت سکه گرمی نیز نسبت به روز قبل تغییری نداشت و همان مرز 4 میلیون و 500 هزار تومانی را حفظ کرد.

فعالان بازار طلا و سکه معتقدند در صورتی که نرخ دلار یا اونس رو به رشد باشد، نرخ سکه باز هم صعود خواهد داشت و در نتیجه احتمالا خریداران بیشتری به بازار این فلزگرانبها راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز