قیمت روز طلا 27 دی 1401/ نرخ سکه به 22 میلیون تومان رسید

لست سکند

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 52 هزار و 600 تومان افزایش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 982 هزار و 900 تومانی رسید. نرخ سکه در مقایسه با روز قبل 775 هزار تومان دیگر بالا رفت و به کانال جدید 22 میلیون تومانی رسید. هم اکنون نرخ سکه در مرز 22 میلیون و 99 هزار تومانی قرار گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز 0.34 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز هزار و 907 دلاری رسید. با وجود کاهشی که در قیمت اونس طی دو روز اخیر اتفاق افتاد، برخی از تحلیلگران معتقدند نرخ این فلزگرانبها طی هفته‌های آینده به 2 هزار دلار هم خواهد رسید. این تحلیلگران در خصوص 2 هزار دلاری شدن نرخ اونس به افزایش خرید این فلزگرانبها در آستانه سال نوی چینی استناد می‌کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تحلیل فنی نرخ سکه

امروز نرخ نیم سکه نسبت به روز گذشته 4.63 دلار افزایش پیدا کرد و به مرز 12 میلیون و 950 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه در مقایسه با روز قبل 5.95 درصد بالا رفت و در محدوده 8 میلیون و 400 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه گرمی نیز در مقایسه با دیروز، 100 هزار تومان بیشتر شد و به مرز 4 میلیون و 500 هزار تومانی رسید.

تحلیلگران فنی قبلا پیش بینی کرده بودند نرخ سکه امامی تا زمانی که بالای مرز حساس 21 میلیون تومانی قرار داشته باشد، هر لحظه امکان پیشروی آن تا مرز 22 میلیون تومانی دور از انتظار نخواهد بود. اما در صورتی که نرخ سکه به هر دلیلی در مسیر نزولی قرار بگیرد و از مرز حساس 20 میلیون تومانی پایین‌تر برود، امکان ریزش بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز